וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה חתם לשנתיים וחצי בשנחאי שנואה

החלוץ מחוף השנהב נפרד מצ'לסי וירוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע: "זה המעבר הנכון עבורי. נרגש מהתפתחות הליגה בסין"

עכשיו זה רשמי: דידייה דרוגבה חתם בשנחאי שנואה לשנתיים וחצי ובכך הפך לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הסינית. החלוץ מחוף השנהב הודיע על החתימה באתר הרשמי שלו, ועל פי ההערכות הוא אמור להרוויח שכר חסר תקדים של כ-200 אלף ליש"ט לשבוע - כ-314 אלף דולר לשבוע.

דרוגבה, שהחליט לא להמשיך בצ'לסי למרות שכבש את הפנדל המכריע בחודש שעבר מול באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות, ישתף פעולה בקבוצה עם חברו באנגליה ניקולא אנלקה, כשאת המועדון מאמן סרחיו באטיסטה. כבר לפני מספר חודשים החלו הדיווחים על האפשרות שדרוגבה יעזוב את אנגליה לאחר שהוא קיבל הצעות מאל וואסל, קבוצתו של דייגו מראדונה, אבל הצעתה של הקבוצה הסינית הייתה אטרקטיבית יותר עבורו.

"שקלתי את כל ההצעות שקיבלתי בשבועות האחרונים", אמר החלוץ. "אני מרגיש שהמעבר לשנחאי שנואה הוא הנכון עבורי כרגע. אני מצפה לאתגר חדש ולהתנסות בתרבות חדשה. אני נרגש מההתפתחות של הליגה הסינית. כשצ'לסי הגיעה לסין בשנה שעברה, היה לנו כיף פה ופגשתי אוהדים מדהימים".

דרוגבה, 34, הבקיע 157 שערים ב-341 הופעות במדי צ'לסי, שאליה הוא עבר ממארסיי ב-2004, מה שהפך אותו לכובש הרביעי בכל הזמנים. בנוסף, הוא הבקיע 34 שערים באירופה במדי הבלוז, והפך לשיאן בקטגוריה הזו ברקורד של המועדון.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully