וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הציעה לדניאל מויסוב חוזה לארבע שנים

19.6.2012 / 19:45

התקדמות במו"מ עם הבלם המקדוני, לאחר שאלישע לוי נפגש עם סוכניו. פלצ'וק, שסיכם עקרונית, צפוי לחתום לשלוש שנים

בהפועל באר שבע מפעילים לחץ גדול כדי לסגור את העברת הבלם המקדוני דניאל מויסוב והחלוץ ניקולאס פלצ'וק, שעל הפניה אליהם פורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט. בנוגע למויסוב, במהלך היום (שלישי) חלה התקדמות נוספת והשחקן קיבל הצעה לחתום על חוזה לארבע שנים. זאת לאחר שיחה בין אלישע לסוכניו.

פלצ'וק קרוב לסיכום כשרק פערים מינוריים מפרידים בינו לבין חתימה. בבאר שבע אמרו היום: "פלצ'וק עדיין לא סגר ובטח לא חתם, אנחנו ממתינים שישיב על ההצעה בחיוב". כזכור, לשניים הוצע חוזה לשלוש שנים ואלונה ברקת קיבלה אור ירוק להחתימם מהמאמן אלישע לוי, שמעוניין בהם מאוד. הפגישה עם מהראן ראדי שנדחתה אתמול אמורה להתקיים היום או מחר ובמועדון מקווים שגם הוא יסגור בקבוצה.

שחקנים בקבוצה הופתעו לקרוא אתמול על הפניה המחודשת לקשר יוסי שבחון, לו הוגשה הצעה משופרת לקראת העונה הבאה. אתמול נפגשו שני נציגיו עם אלונה ברקת אך בסופה אמרו בסביבתו של השחקן: "ההצעה עדיין נמוכה". הפערים בין הצדדים מבוססים על העובדה שבאר שבע הציעה לשבחון את השכר ששילמה בעונה שעברה, אלא שחלק מעלות שכרו מומן על ידי הפועל תל אביב, ובכך מדובר בפער של עשרות אחוזים. על פי ההערכות, כרגע פער של 40 אלף דולר מפריד בין הצדדים. שחקנים נוספים שהוזכרו הם מוחמד כליבאת וגיז'רמו ישראלביץ', שיעלה על הפרק אם לא יסגור השבוע את תנאיו בסנטה פה בארגנטינה.

ביקורת מסוימת נשמעה בנוגע להתנהלות סביב וויליאם סוארס. "הגיע הזמן להעמיד שחקנים תחת חוזה במקום", אמר גורם בקבוצה. "לא נתחנן לאף אחד שיגיע לפתיחת האימונים. אם הוא לא יעשה את זה, נגיש תביעה". כזכור, סוארס הודיע לאחרונה לאנשי המועדון כי בכוונתו להישאר בפורטוגל.

אלישע לוי החל לצפות בקלטות נוספות של זרים בעמדות שונות בהגנה וכמו כן מחפש גם קשר התקפי זר. יחד עם זאת, במידה שהקשר ניר נחום ישוחרר ממכבי נתניה, באר שבע תפנה אליו.

עדכון ראשון: 9:37


בשבוע שעבר פרסמנו: הפועל באר שבע פנתה לפלצ'וק



הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully