וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן: "לא ברור למה מכבי חיפה צריכה שלושה מגנים"

17.6.2012 / 9:32

המגן ששוחרר: "מכבד את עטר". המאמן מחפש חלוץ, ישחרר שחקן התקפה? נתניה דרשה מושאלים במסגרת עסקת חן עזרא

"מאוד רציתי להישאר בחיפה, אבל שמעתי שאני לא בתוכניות. אם הייתי משחק בחיפה ויוצא למחנה ואז לא הייתי ממשיך, הייתי מבין. ההחלטה רומזת על כך שהחשיבה היא שאינני מתאים לרמה הזאת". כך אמר מגן מכבי חיפה עלי עוסמאן על ההחלטה לשחררו ולהחתים את המגן עודד אלקיים, שישמש אחד משלושת המגנים הימניים שיש לחיפה כעת בסגל.

"לא ברור לי למה חיפה צריכה שלושה מגנים בצד ימין ואני אומר את זה למרות הפציעה של דגני", המשיך המגן. "אני לא יודע מה השיקולים. אלקיים לא חתם כדי לסתום חורים או למלא את מקומו של דגני, ועובדה היא שהחוזה שלו הוא לשלוש שנים. זאת בעיה שלהם. לא נעלבתי וחשוב לי לציין שאני מכבד את עטר ונותן לו את כל הקרדיט. זכותו לא לרצות אותי, הוא המאמן והוא קובע". עוסמאן מועמד להפועל תל אביב ובני סכנין, אבל הוא ממתין לשיחה בין ראשי חיפה לסוכנו אבי נימני, כדי להבין האם המועדון מתכוון להעבירו בעסקת השאלה או מכירה.

חן עזרא סיכם, החתימה קרובה

בענייני רכש: הקשר חן עזרא, שעל מעברו הצפוי לחיפה פורסם בוואלה! ספורט בחודש פברואר, צפוי לסגור היום את תנאיו בקבוצה. הנשיא יעקב שחר נתן אור ירוק לעסקה, והוא יודיע על הסיכום רק לאחר שייפגש עם סוכנו של השחקן, אבי נימני.

במועדון טוענים כי רק פערים קטנים מפרידים בין סיכום עקרוני לחתימה וכי ישנה נכונות של שני הצדדים לסיים את הסאגה המתמשכת ביממה הקרובה. סכום ההעברה יהיה כצפוי 800 אלף יורו, לאחר שחיפה סירבה לשלם יותר והודיעה בשבוע שעבר כי לא תגדיל את ההצעה. ביממה האחרונה עלה שמו של חלוץ עכו בעונה החולפת, ניקולס פלצ'וק. השחקן בדרכו להפועל באר שבע, ואם לא יסגור שם ייתכן שחיפה תנסה להחתימו.

ראובן עטר מנסה כעת לקדם את עסקת ניקולס אולמדו. הקשר הארגנטינאי של גודוי קרוס התבטא אתמול בארגנטינה כי ישמח לשחק בישראל, אך העסקה טרם הושלמה. מי שמתווך בעסקה הוא סוכן השחקנים פיני זהבי, באמצעות אנשי הקשר שלו בארגנטינה. ההערכה היא שמעורבותו של זהבי תקל על התהליך והשחקן יסכם בקרוב.

עטר רוצה מאוד גם את קשר ארחנטינוס ג'וניור, חרמן בסואלדו, שנחשב לשחקן מוכר מאוד בארגנטינה והוא נמצא שני לאולמדו ברשימת המועמדים. שחקן נוסף שהוזכר בעמדת הקשר האחורי: הקשר הבוסני של ז'לייזניצ'אר, מועמר סבראקה.

שחקן נוסף של גודוי קרוס שעטר קיבל עליו המלצות בעת ששהה בארגנטינה, הוא החלוץ לאנדרו קארוסו (30). השחקן שוחרר בסוף השבוע רשמית מקבוצתו, ועדיין לא ידוע האם עטר יבחר לממש את ההמלצה להחתימו, או להתרכז בשחקנים אחרים.

מועמדותו של ברק יצחקי תיבדק במהלך השבוע. עטר רוצה את השחקן מאוד, אבל בחיפה טענו אתמול שמרכיב השכר מהווה חלק חשוב בהחלטה. לאחר שיוחתם קשר אחורי זר, חיפה תתמקד בהחתמת חלוץ. עטר רוצה חלוץ זר ובכך, לאחר החתמת הקשר האחורי, יישאר לו מקום לעוד זר אחד, כנראה בעמדת הקשר הקדמי. אם החלוץ שלומי אזולאי ישוחרר לאחר המחנה, ייתכן שמכבי נתניה תקלוט אותו לאחר שבחיפה הבטיחו להשאיל להם שחקנים במסגרת עסקת עזרא. בכל מקרה, עטר עשוי לשחרר את אחד משחקני ההתקפה לאחר המחנה באוסטריה.

השוער ניר דוידוביץ' ייפגש באמצע השבוע עם מכבי חיפה במטרה לחתום לעונה נוספת. דוידוביץ' מוכן להפחית בשכרו 15-20 אחוז בעוד שבחיפה דורשים שינכה כ-30 אחוז. בשלב זה, טוענים בחיפה, המגן טאלב טואטחה לא משוחרר כל עוד לא תגיע הצעה עבורו מהקבוצות שרוצות אותו בבלגיה או מהאנובר. במצב הנוכחי, טואטחה יקבל הצעה לחתום על הסיכום שלו עם המועדון, לחמש שנים. הסעיף היחיד שישונה הוא כנראה מרכיב השכר, שישודרג. סוכנו, דדה חדד, רוצה שהשחקן יישאר בחיפה אם לא ייצא לליגה בכירה. בסביבתו של הבלם סארי פלאח הבהירו כי הם ממתינים לפגישה עם שחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully