וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמל בראדלי עשוי לעבור לברק נתניה

12.6.2012 / 12:41

רכז הפועל ירושלים צפוי לעזוב את הבירה, ובקבוצה של דני פרנקו מעוניינים לקלוט אותו. מורגן מתקרב לקבוצה גם כן

שחקן הפועל ירושלים בעונה שעברה ראמל בראדלי, צפוי לעזוב את הקבוצה באופן רשמי בתקופה הקרובה, ועשוי למצוא את עצמו דווקא בברק נתניה של דני פרנקו. ירושלים החתימה את בראדלי במהלך העונה שעברה ממכבי אשדוד לעונה וחצי, כשהקיץ יש לקבוצה אפשרות לסיים את ההתקשרות בין הצדדים וכך גם לבראדלי. בירושלים מאמינים כי ניתן להביא רכז ברמה גבוהה יותר, ומי שעשויה לקלוט את השחקן היא נתניה, שהביעה בו עניין עוד בעונה שעברה.

בראדלי (27, 1.88) הוא בוגר מכללת קנטאקי הגדולה מ-2008, בה שיתף פעולה עם שחקן בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו ושחקן מכבי ראשון לציון ג'ו קרופורד. לאחר שלא נבחר בדראפט ה-NBA יצא לאירופה ורשם עונה טובה מאוד בצדביטה זאגרב. בעונת 2009/10 חתם בדיז'ון הצרפתית, אך בשל מצב כלכלי רעוע בקבוצה, הוא עזב במהלך העונה.

בתחילת עונת 2010/11 חתם בראדלי במכבי אשדוד במפתיע והפך לכוכב של הקבוצה. הוא נפצע בברכו לקראת סיום העונה, אך עד אז רשם 17.7 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה הנוכחית פתח גם כן באשדוד, אך בשל מצב כלכלי לא טוב עזב להפועל ירושלים, וב-16 משחקים רשם 12 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

מלבד בראדלי מנהלת נתניה מגעים מתקדמים עם ריימר מורגן, אקס מכבי ראשון לציון ועירוני אשקלון, שגמר את העונה שעברה כבר בסיבוב הראשון, לאחר שקרע את גיד הפיקה בברכו. נתניה הגיעה להבנות עם מורגן, אך על מנת שיחתום בקבוצה הוא יצטרך להגיע בחודש הבא לישראל ולעבור סדרת בדיקות. דיווחים בארצות הברית אומרים שמורגן עדיין רחוק מלהיות כשיר לחזרה למשחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully