וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוסטין אג’ידה קרוב לחתימה

4.6.2012 / 10:49

המאמן אלישע לוי נחת בישראל וביקש להאיץ את המגעים עם אורמוש, ראדי וסויסה. השוער הניגרי יחליף את אוהד לויטה?

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, נחת הבוקר (שני) בישראל וכבר החל לעבוד. המאמן ביקש להחתים שלושה שחקנים, מהם שניים ישראלים. מדובר בחלוץ ששייך לקריית שמונה תומר סויסה, שעם קבוצתו ישנם פערים כספיים, ועם שני שחקני הפועל תל אביב ובני סכנין, מירקו אורמוש ומהראן ראדי, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. לגבי ראדי, שדורש מיליון שקל נטו לעונה, במועדון פסימיים לגבי האפשרות שהעסקה תצא לפועל אלא אם כן הוא יפחית משמעותית את הדרישות הכספיות שלו. לגבי שחקנים אחרים שהוצעו למועדון, כמו גיז'רמו ישראלביץ' ומשה אבוטבול, העניין ייבחן במהלך הפגישה בין לוי להנהלה.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של לוי: שוער הפועל פתח תקוה בעונה החולפת, אוסטין אג'ידה. כידוע, באר שבע מנהלת מגעים להארכת חוזהו של שוערה בעונה שעברה, אוהד לויטה. אם האחרון לא יישאר במועדון, הניגרי הוא המועמד המוביל להצטרף לקבוצה עם סיכום לשנתיים.

המאמן רוצה להשלים את מכסת הזרים, שכוללת כרגע רק זר אחד שכנראה לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה – ויליאם סוארס. הברזילאי שוהה בפורטוגל ואם ימצא קבוצה בקרוב הוא לא יחזור לישראל. באר שבע דורשת מיליון דולר תמורתו. במהלך השבוע יתקיימו פגישות עם אוהד לויטה, אבי יחיאל, יוסי שבחון ואביתר אילוז. סוכנו של לויטה, גלעד קצב, יבקש לשחרר את שמעון הרוש לקבוצה אחרת. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום, השחקן יפנה לבוררות.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully