וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון אלופת המדינה בכדוריד

הצהובים ניצחו 22:25 את הפועל ראשון לציון והשלימו 2:3 בסדרת הגמר. 30 שניות לסיום אירעה קטטה המונית במשחק

קובי אליהו

צפו בתקציר המשחק

מכבי ראשון לציון זכתה הערב (רביעי) באליפות המדינה בכדוריד אחרי שגברה 22:25 על הפועל ראשון לציון והשלימה ניצחון 2:3 בסדרת גמר הפלייאוף. זו האליפות הרביעית ברציפות של מכבי ראשון לציון וה-12 בתולדותיה. הפועל ראשון לציון תיאלץ להסתפק העונה בתואר מחזיקת הגביע.

קטטה המונית בין השחקנים, שפרצה 30 שניות לסיום המשחק איימה לקלקל את החגיגה בבית מכבי בראשון לציון, אבל האמת היא שבדרבי של ראשון לציון התרגלו בשנים האחרונות לכמה קטטות, וגם כוחות המשטרה שהיו במקום דאגו לעצור את הקטטה בשלב מוקדם, מה שמנע ממנה להתפתח לאירוע שיכל לקלקל לגמרי את הערב הזה.

מכבי ראשון לציון חוגגת זכיה באליפות הכדוריד. קובי אליהו
מברוק. מכבי ראשון לציון חוגגת/קובי אליהו

מהלך המשחק

הפועל ראשון לציון הפתיעה כשפתחה את המשחק ביתרון של 0:2 ולאחר מכן 1:3 אחרי סיומת טובה של עידן מימון להתקפה מתפרצת. מכבי ראשון לציון התעוררה בסופו של דבר ויוהאן רושקה הוביל אותה ליתרון 3:4. בדקות הבאות בויאן בוטוליה דאג להשאיר את האדומים בתמונה, ולאחר מכן דדי פרץ העלה אותם ליתרון 7:8.

5 דקות וחצי לסוף המחצית הראשונה מכבי ראשון לציון איבדה את חן בירנבאום, שהורחק בכרטיס אדום בגלל עבירה חמורה. למרות שבמשך שתי דקות היא הייתה בפיגור מספרי, מכבי הצליחה לעלות ליתרון תוך כדי שהיא נהנית מיכולת טובה של שוערה אלדר שיקלושי, ובסופו של דבר סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 10:13 אחרי פיניש מרשים מאוד של יוהאן רושקה.

שתי דקות מפתיחת המחצית השניה עידן מימון נפצע בקרסול וירד לספסל, אבל חבריו לקבוצה חזרו למומנטום וצימקו ל-15:14. זה לא הלחיץ מדי את הצהובים, שעלו ליתרון 14:17 אחרי 7 דקות של משחק. ועדיין, הפועל המשיכה לתת פייט ובדקה ה-15 של המחצית השניה, בוטוליה כבש את שערו העשירי במשחק בפנדל והקטין ל-18:17. 8 דקות לסיום פיליפ מריאן החזיר את הצהובים ליתרון מבטיח כשהעלה אותם ל-18:20. דקה לאחר מכן מריאן כבש את שערו השישי במשחק כדי לקבוע 18:21, וברגע הזה הבינו האדומים שהם יצטרכו ארבעה שערים מאחר ומשמעות התיקו במשחק הזה היא גם אליפות למכבי. צמד שערים של אמיר לנגליב בדקות הסיום סגר עניין עבור מכבי ראשון לציון, שדהרה לאליפות רביעית ברציפות. מה שהעיב על השמחה קרה 30 שניות לסיום, כשקטטה בין שני שחקנים משתי הקבוצות הפכה לתגרה המונית בין השחקנים, והופסקה רק בהתערבות השוטרים במקום. אחרי כמה דקות של הפסקה, המשחק חודש ושחקני מכבי שכבר לבשו את חולצות האליפות החלו לחגוג.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully