וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לניקולאס אולמדו, מרטין רולה מועמד

30.5.2012 / 10:44

הירוקים ממשיכים בנסיונות החיזוק לעונה הבאה: קפטן גודוי קרוז (29) עשוי להצטרף, גם הקשר של אולימפו הארגנטינאית (27)

בורסת השמות לחיזוק מכבי חיפה לעונה הבאה מתרחבת: אחרי שפרסמנו הלילה (רביעי) על מועמדותו של קשר נבחרת ונצואלה ססאר גונסאלס (29, 1.78) והקשר האחורי של ארחנטינוס ג'וניורס חרמן בסואלדו (28, 1.67), פאזל המועמדים מתחיל להיות מושלם. הבוקר מתברר כי הירוקים פנו בימים האחרונים באמצעות סוכן שחקנים זר גם לקשר גודוי קרוס ניקולאס אולמדו (29, 1.83). הקשר עשוי להגיע אם מועמדותו של בסואלדו תרד מהפרק. שחקן נוסף שחיפה פנתה אליו הוא מרטין רולה (27), שמשחק בקבוצת אולימפו הארגנטינאית. בעונה הנוכחית פתח 34 פעמים בהרכב וכבש 8 שערים.

אולמדו הוא הקפטן של גודוי קרוס שנחשב למנוע של הקבוצה. הוא החל לשחק בה ב-2002 כאשר הקבוצה שיחקה אז בליגה השנייה בארגנטינה. שנתיים לאחר מכן הוא הושאל לסן מרטין. עם החזרה שלו לגודוי, הוא זכה עימה באליפות הליגה השנייה ועלה עם הקבוצה לליגה הבכירה. למרות זאת, הוא זכה למעט מאוד הזדמנויות עם הקבוצה כששיחק ב-12 משחקים בלבד והבקיע שער אחד, אבל למרות ירידת הליגה הוא נשאר בגודוי וסייע לה לשוב לליגה הבכירה כעבור עונה אחת בלבד.

בקדנציה הבאה של הקבוצה בליגה הבכירה, אולמדו בא הרבה יותר לידי ביטוי כשפתח ב-18 מתוך 19 המשחקים של הקבוצה, כשבעונת 2010 היא סיימה במקום השלישי המכובד בקלאוסורה, המקום הטוב ביותר שלה בהיסטוריה. גם העונה נחשב אולמדו לשחקן הרכב קבוע בליגה ובגביע הליברטדורס. בנבחרת ארגנטינה לאולמדו יש הופעה אחת בלבד בתקופתו של דייגו מראדונה במשחק הידידות נגד האיטי. פרט מעניין נוסף הוא שיש לו שער אחד בלבד בארבע השנים האחרונות.

סארי פלאח ואיתמר צ'יזיק נפגשו

במקביל, בלם מכבי חיפה סארי פלאח נפגש הבוקר עם הנהלת הקבוצה, לראשונה מאז עזב את ישראל ולא הגיע לאסיפה שכינס המאמן ראובן עטר. כזכור, בחיפה טענו כי פלאח לא הגיע לאסיפה שהתקיימה לפני כשבועיים מאחר והשחקן שהה בצבא, אבל אז התברר כי השחקן כלל לא בארץ ובמועדון לא הצליחו לאתר אותו. מאוחר יותר דווח בבלגיה כי השחקן סיכם ועבר בדיקות רפואיות בגנט, אך בסביבתו של השחקן הכחישו את הידיעה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פלאח מעוניין לעבור לבלגיה והוא מחזיק בהצעות מגנט וסטנדרד ליאז'. ככל הידוע, התבקש פלאח לספק הסברים מדוע לא הגיע לאסיפה, אך לא נשאל האם עבר סיכם בגנט. בשלב הראשון, בחיפה רוצים לדעת האם פלאח מעוניין לעזוב, ולא מי תהיה הקבוצה שתקלוט אותו. מאוחר יותר יוחלט מה תהיינה ההשלכות של המעשה.

בנושא אחר, ההערכות במועדון הן שחן עזרא יצטרף הקיץ. בנתניה אגב הודיעו היום כי הגישו לשחקן הצעה לחוזה רב שנתי והקבוצה ממתינה לתשובתו. במקביל, נתניה ממשיכה לנהל שיחות עם חיפה בעניין, ונראה כי סכום ההעברה שחיפה תידרש לשלם הוא ארבעה מיליון שקלים. אם נתניה לא תצליח למכור שחקן נוסף, גם עמרי בן הרוש יעבור.

במועדון ממשיכים להגביר את קצב מכירת המנויים. מאות מנויים נחטפו היום ובכרמל מעריכים כי כ-8,000 מנויים יימכרו. בסלוגן, כזכור, מככב המאמן ראובן עטר במדי מכבי חיפה. מכירת המנויים מתבצעת דרך הסיסמה: "קבוצה אחת, אהבה אחת, סמל אחד". בחיפה מדווחים כי 800 מנויים כבר נחטפו החל משלשום.

מכבי חיפה עוקבת אחר קשר נבחרת ונצואלה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully