וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ראשי המועדון ייפגשו השבוע עם גל אלברמן

12.5.2012 / 22:23

ג'ורדי קרויף מעוניין להשאיר בקבוצה את הקשר הוותיק, שמסיים חוזה. נציגו אבי נמני ייפגש עם ההנהלה. אנגלידיס הודה לעוזבים

מכבי תל אביב הצליחה לסיים הערב (שבת) עונה מאכזבת עם ניצחון 2:3 על האלופה עירוני קרית שמונה בבלומפילד. שערים של מואנס דאבור, דור מיכה ואלירן עטר הפכו פיגור מוקדם של הצהובים, והעניקו חיוך קטן לאוהדים.

בסיום המשחק המשיכו כל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה לארוחה משותפת, במסגרתה דיבר נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והודה בשם הקבוצה לגיז'רמו ישראלביץ', ניבאלדו וקלמי סבן, שנפרדים מהקבוצה לאחר שהוחלט שחוזיהם לא יוארכו.

שחקן נוסף שמסיים את חוזהו הוא הקשר גל אלברמן, אולם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מעוניין להשאירו בקבוצה. לוואלה! ספורט נודע שעוד השבוע צפויה להתקיים פגישה בין ראשי מכבי תל אביב ובין אבי נמני שמייצג את אלברמן, ובה ייפתח למעשה המשא ומתן בין הצדדים לגבי הארכת חוזהו של הקשר. אלברמן עצמו עשוי במקביל לבחון גם אופציות בחו"ל, אולם במכבי תל אביב יעשו מאמץ להשאירו בקרית שלום, אחרי שהפגין יכולת חיובית במחצית השנייה של העונה.

בסיום הניצחון היום אמר המאמן ניר לוין: "לנוכח זה ששיחקנו בהרכב חסר, המשחק היה מספק. שיחקנו עם שישה שחקנים צעירים שזכו בדאבל עם הנוער, וזה אולי מסמל משהו. אני מקווה מאוד שאת התוצאות של הנוער יראו גם בקבוצה הבוגרת. מקום שישי זה לא הישג, אבל אפשר למצוא דברים חיוביים בעונה הזו. היו כאן כמה שחקנים צעירים שהשתלבו ונקווה שהם יהוו בעתיד את השלד של מכבי. את הדברים האלה נדע רק בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully