וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גונסאלו גרסיה על סף חתימה

הקשר הספרדי צפוי להיות השחקן היחיד אותו יביא ג'ורדי קרויף מלרנקה. ברק יצחקי נותח בהצלחה: "מחכה לי עבודה קשה"

האם נמצא הרכש הראשון של מכבי תל אביב לקראת העונה הבאה? לוואלה! ספורט נודע כי גונסאלו גרסיה, קשרה ההתקפי של א.א.ל לרנקה, נמצא על סף חתימה בשורות הצהובים וצפוי להיות השחקן היחיד אותו יביא קרויף מלרנקה. מרבית הפרטים עם החלוץ כבר סוכמו ובקרוב הוא צפוי לסגור את חוזהו באופן סופי.

מדובר בקשר התקפי בן 28, אחד השחקנים המובילים של לרנקה העונה, שכבש 12 שערים ב-22 משחקי ליגה שבהם שותף העונה. לזכותו גם חמישה שערים נוספים במשחקיה של לרנקה במסגרת הליגה האירופית, כולל השער הראשון ב-1:2 על מכבי חיפה בשלב הבתים. גרסיה גדל בריאל מדריד ואף השתייך בעונת 2002 לסגל הנבחרת הצעירה של ספרד ועשה שנים יפות בכרונינגן ההונלדית, אחרי שהתקשה למצוא את מקומו לפני כן בהירנביין. גרסיה, אגב, נולד באורוגוואי ועבר בגיל 14 לספרד, שם שיחק בנבחרת עד גיל 17 יחד עם אנדרס אינייסטה ופרננדו טורס.

המנהל הספורטיבי קרויף צפוי להגיע ארצה בימים הקרובים ולכל המאוחר בתחילת השבוע הבא בכדי להתחיל ולעבוד באופן אינטנסיבי יותר בכל הנוגע להכנות לקראת העונה הבאה. קרויף עדיין לא מינה מאמן לקבוצה וזה יהיה ככל הנראה הנושא הראשון בו יטפל ההולנדי. אתמול נפרדו אוהדי, שחקני ואנשי הצוות של א.א.ל לרנקה מקרויף במשחק הביתי האחרון של הקבוצה העונה, בו אגב הבקיע גרסיה צמד והוביל את הקבוצה ל-1:3 בדרבי על אלקי. הערב הוא צפוי לערוך מסיבת עיתונאים בה ייפרד גם מהתקשורת.

האריס מדוניאנין שוב ספג שריקות בוז

מכבי תל אביב צברה אמש (ראשון) את הפסדה ה-13 העונה (המאזן הכי גבוה בפלייאוף העליון יחד עם בני סכנין), לאחר שנוצחה 2:1 בקרית אליעזר על ידי מכבי חיפה והתרחקה מאוד מהמאבק על הכרטיס לאירופה. כעת הצהובים כבר לא תלויים בעצמם ובכדי לסיים באחד המקומות שיובילו לאירופה הם צריכים קודם כל לנצח את שני המשחקים שנותרו להם, נגד בני יהודה וקרית שמונה, ובמקביל לצפות למעידות של מכבי חיפה ומכבי נתניה. תרחיש נוסף שצריך להתקיים הוא שהפועל תל אביב תזכה בגביע ואז גם המקום הרביעי יעניק את הכרטיס לאירופה. נכון לעכשיו ממוקמת מכבי תל אביב במקום השישי עם 52 נקודות, מרחק שתי נקודות מהמקום הרביעי וארבע נקודות מבני יהודה שבמקום השלישי.

למרות שער יתרון מוקדם של אלירן עטר, לא השכילה אמש הקבוצה לשמור על התוצאה וספגה שני שערים מהירוקים, בדיוק כפי שקרה במשחק הקודם בקרית אליעזר. הצהובים לא הצליחו גם העונה לנצח באצטדיון בו לא ניצחו כבר שמונה שנים.

מספר שחקנים לא התעלו אמש לרמה גבוהה, אך מי שספג את מירב הביקורת הוא הקשר משה לוגסי, שהרחקה גרועה שלו הולידה את שער השוויון של יניב קטן. לוגסי אף הוחלף במחצית על ידי דור מיכה ועדיין לא ברור אם יחזור להרכב במשחק נגד בני יהודה ביום רביעי בבלומפילד.

מי שנכנס אמש כמחליף הוא הקשר האריס מדוניאנין, שחזר לשחק אחרי חודשיים וחצי בהם לא נטל חלק במשחקי הקבוצה. אוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק בחיפה ליוו בשריקות בוז את כניסתו של הקשר הבוסני לשדה המשחק בשלהי המחצית השנייה.

החלוץ ברק יצחקי נבדק על ידי פרופסור קוגאט בברצלונה ומאוחר יותר נותח בהצלחה בברכו. החלוץ צפוי לשוב לישראל בתחילת השבוע הבא ולאתר הרשמי של המועדון הוא מסר: "מחכה לי עבודה קשה בפגרה".

"אם לא ננצח את בני יהודה, סיימנו את הסיפור"

"אין ספק שההפסד הזה מרחיק אותנו מאירופה", אומר השוער גיא חיימוב בעקבות ההפסד. "אפשר לומר שאם לא ננצח ביום רביעי את בני יהודה סיימנו את הסיפור. יש לנו צ'אנס מול בני יהודה ונעשה את הכל כדי לא לאבד אותו. אני מקווה שנעשה מה שצריך לעשות".

על העובדה שמכבי תל אביב לא ניצחה את מכבי חיפה בקריית אליעזר מאז מאי 2004, אמר: "הסטטיסטיקה שלנו בחיפה? אני לא חושב שזה משקף משהו. עובדתית זה נכון, אבל עובדה שהובלנו ושיחקנו טוב. זה הכדורגל".

על השאלה האם במועדון מגדירים את העונה ככישלון, ענה השוער: "נסיים את העונה ואז נדע אם עמדנו במטרות. המטרה שלנו מתחילת השנה הייתה אחרת, והגענו למצב שמה שנישאר לנו זה אירופה, ואם לא נשיג את זה בהחלט יהיה אפשר להגדיר את העונה הזו כישלון. אם לא נגיע לאירופה, זאת תהיה אכזבה".

"אני לא חושב שלמינוי של קרויף לפני שהעונה הסתיימה יש קשר למה שקורה אצלנו", סיכם השוער. "אנחנו עובדים קשה במגרש ונילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully