וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון צ'נדלר זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה

הסנטר של הניקס הקדים במספר קולות את סרג' איבקה. דוויט הווארד שלישי, לברון רביעי, אפילו אייברי בראדלי קיבל קולות

לאחר שגרג פופוביץ' זכה בתואר מאמן העונה, פרס נוסף בליגת ה-NBA חולק הערב (רביעי), ומדובר בתואר שחקן ההגנה של העונה. הזוכה המאושר הוא לא אחר מאשר הסנטר של הניקס, טייסון צ'נדלר, שגבר בהפרש קטן מאוד על שחקן אוקלהומה סיטי, סרג' איבקה (311 נקודות לעומת 294). דוויט הווארד הגיע למקום השלישי (186 נקודות), לברון ג'יימס לרביעי, קווין גארנט לחמישי, טוני אלן לשישי ואנדרה איגודאלה לשביעי. אגב, שחקן הפועל ירושלים לשעבר ובוסטון בהווה, אייברי בראדלי, קיבל שני קולות למקום השלישי.

צ'נדלר (29, 2.16 מ') חתם בניו יורק בקיץ החולף ל-4 שנים תמורת 58 מיליון דולר, לאחר שסייע לדאלאס לחגוג את האליפות הראשונה בתולדותיה אשתקד. עד מהרה הפך הסנטר האתלטי את הניקס מאחת מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה, לאחת הטובות, לפחות באופן סטטיסטי. גם בצד ההתקפי צ'נדלר השתפר העונה, כשקולע באחוזים הטובים ביותר שלו מאז הגיע לליגה בעונת 2001/2002, עם כמעט 68% מהשדה. ממוצעיו המלאים העונה מראים 11.3 נקודות, 9.9 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק ב-33 דקות.

אף שחקן בהיסטוריית הניקס לא זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה, כאשר הפרס האישי האחרון בו זכה שחקן מהתפוח הגדול היה תואר השחקן השישי של העונה, אותו הניף ג'ון סטארקס בעונת 1996/97.

* עוד בניו יורק: אמארה סטודמאייר, שחבט במטף בתום ההפסד של הניקס למיאמי במשחק השני, יחמיץ את המשחק השלישי. בארצות הברית טוענים כי אמארה אף עשוי שלא לשוב לשחק עוד בסדרה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully