וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "צדביטה אחת הקבוצות הטובות שראינו השנה"

29.4.2012 / 13:26

מאמן מכבי ת"א החמיא ליריבה לקראת גמר הליגה האדריאטית (ב', 21:15, ע' 10 ו-5HD) אנז'ולוביץ': "מכבי פייבוריטית"

המאמנים והקפטנים של מכבי תל אביב וצדביטה זאגרב השתתפו היום במסיבת עיתונאים לקראת משחק הגמר של הליגה האדריאטית שיתקיים ביום שני ב-21:15 בהיכל נוקיה (שידור ישיר בערוץ 10). שני הצדדים הודו שמכבי תל אביב היא הפייבוריטית והיא זו שצריכה להניף על התואר, אם כי שני המאמנים לא פסלו הפתעות.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב בכדורסל עם טל בורשטיין, כריס וורן מצדביטה זאגרב ודרזאן אנזולוביץ' מאמן צדביטה. קובי אליהו
"במעמד כזה הכל יכול לקרות". דיוויד בלאט עם בורשטיין, וורן ואנזולוביץ'/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט: "אין ספק שזה יהיה משחק בין שתי הקבוצות הטובות בליגה השנה, שתי הקבוצות ששלטו לאורך כל העונה. צדביטה השיגה רמה גבוהה של כדורסל, והם אחת הקבוצות הטובות שראינו השנה. אין ספק שזה אתגר ענק עבורנו, אנחנו בבית ומוכנים לזה ומכבדים בכל מקרה כל יריבה. אני חושב שהשחקנים שלנו עשו דבר מיוחד השנה כששיחקו בכל המסגרות. כששתי קבוצות נפגשות במעמד כזה הכל יכול לקרות, אנחנו נעשה את המיטב".

כשהתבקש לנתח את המשחק עצמו אמר בלאט: "צדביטה מגיעה מעט יותר מוכנה. יש להם משחק פנים טוב, יש להם גארדים מצויינים והמאצ'-אפ הוא קרוב וראוי. אין הרבה מיס-מאצ'ים בין שתי הקבוצות ובגלל זה המשחקים בינינו היו צמודים. שיחקנו יותר משמונים משחקים השנה כך שאנחנו יכולים להתמודד עם כל לחץ".

קפטן מכבי תל אביב טל בורשטיין: "אני רוצה לברך את צדביטה על ההעפלה לגמר, הייתה להם עונה טובה עד עכשיו. אנחנו נותנים להם את כל הכבוד כקבוצה, שיחקנו נגדם פעמיים ושני המשחקים היו קשים. הגענו לשלב הזה ועכשיו יש לנו הזדמנות לזכות בתואר. אני חושב שזה מגיע לנו, אבל נצטרך לעבוד קשה כדי להרוויח אותו".

גיא פניני אמר לקראת המשחק: "היה לנו אימון טוב הערב, נחנו קצת מאתמול, ראינו וידאו של היריבה ואנחנו מכירים אותה טוב. שיחקנו מולם פעמיים ויש להם לא מעט כלים התקפיים שאנחנו נצטרך להתכונן אליהם היטב. זה גמר אירופי ועבורי זו הזדמנות לזכות בתואר אירופי ראשון וגם בשביל עוד כמה שחקנים פה. אנחנו רוצים לזכות בתואר. ברור שאנחנו באים פייבוריטיים כאן בהיכל שלנו, אבל אנחנו נשחק מול קבוצה טובה. המאמן שלהם אולי מחכה להזדמנות אבל אנחנו לא ניתן להם אותה".

סנטר הצהובים, שון ג'יימס לא הסתיר את ההתלהבות שלו: "מ-1 עד 10? אני נרגש 12. יש התרגשות מאוד גדולה כי זו אחת מהמטרות העיקריות שלנו העונה, עבדנו קשה לקראת זה כל השנה. נראנו טוב במשחק הראשון בחצי הגמר אתמול מכיוון שהיה לנו זמן הכנה ראוי למשחק, השקענו במפעל הזה ומחר נבוא לשחק עם אנרגיות כמו שאנחנו תמיד עושים. ראינו קלטות של צ'דביטה. לאירועים כמו הפיינל פור שחקנים מגיעים מוכנים תמיד".

מאמן צדביטה זאגרב דרזאן אנז'ולוביץ': "תמיד כשמגיעים למשחק גמר רוצים לסיים עם ניצחון וזה מה שננסה לעשות. כמובן שמכבי היא הפייבוריטית כי היא משחקת בבית, אבל יש עליה הרבה לחץ לנצח. אנחנו צריכים להיות מוכנים לקחת את הצ'אנס, אם נקבל אותנו".

כריס וורן שחקן צדביטה זאגרב: "אנחנו עומדים לשחק נגד קבוצה גדולה, אבל היו לנו משחקים טובים נגדם. יכלנו לנצח בשניהם, ואני מקווה שתהיה לנו הזדמנות נוספת לתקן את הטעויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully