וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה לצרף שגריר בהשאלה בעונה הבאה

29.4.2012 / 9:07

אסולין, ארבייטמן וקינן הוזכרו בשיחות. מתח שיא לקראת חצי הגמר, תורג'מן: "המשחק החשוב העונה". פניה לעזרא עוד השבוע

ההפסד 2:1 לבני יהודה בשבת רק העלה את רמת המתח והדריכות במכבי חיפה לקראת משחק חצי גמר הגביע נגד מ.ס אשדוד ביום רביעי. "שחקנים יודעים שעדיין יש מפלט להגיע לאירופה דרך הגביע, אולי זה השפיע על צורת המשחק ואולי לא", ניתח שחקן בקבוצה את המצב לאחר ההפסד בבלומפילד. "אבל אם נודח ביום רביעי, הביטחון ייפגע ונצטרך לנצח שלושה משחקים כדי לזכות בכרטיס, וזה לא קל. צריך לעשות הפרדה מוחלטת מהליגה, להבין ששני משחקים קובעים עונה שלמה".

אלון תורג'מן שכבש את השער המצמק וממשיך בקו עלייה בתקופה האחרונה אמר הבוקר (ראשון): "אנחנו צריכים להתעודד מהמחצית השניה ואת היכולת להביא לחצי הגמר. ההפסד אתמול כואב אבל צריך להתאושש מהר ולהגיע לחצי הגמר במלוא הדריכות והריכוז. זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה". ויאם עמאשה שביקש להתחלף מוקדם מהצפוי מתלונן על מתיחה באזור מפשעה, שלא קשורה לפציעה הנוכחית שלו. הקבוצה תחזור להתאמן היום ואז יתברר האם עמאשה מסוגל לשחק ברביעי.

בעניין אחר: חיפה תנסה לצרף שגריר ללא חוזה, או בהשאלה עם אופציה לקניה, בעונה הבאה. העניין הזה עלה כבר בשיחות פנימיות בין ראשי המועדון, במסגרת בדיקות שהוא מקיים לגבי שחקנים ישראלים באירופה. גיא אסולין ודקל קינן הם שמות שעלו. האחרון עדיין לא החליט אם לחזור לישראל, ואם יחליט על צעד כזה יידע את אנשי מכבי חיפה ואז תיעשה הפניה אליו, וייתכן שיוצע לו לסיים את הקריירה בישראל. אם שלומי ארבייטמן יחליט לחזור לישראל ולוותר על החלום האירופי שלו לאחר הפציעה שעבר, הוא יילקח בחשבון. כפי שכבר שפורסם, השבוע יפנה המועדון לאנשי מכבי נתניה בנוגע לחן עזרא. במועדון טענו השבוע כי ראובן עטר רוצה את השחקן. הנטיה היא לצרף גם את עומרי בן הרוש. אם המגן לא יגיע, במועדון יפנו לפיראס מוגרבי שהסקאוט אלון חרזי עקב אחריו העונה.

אם בית"ר ירושלים תשחרר את קובי מויאל, חיפה תחפש קשר זר בכל מקרה וללא קשר עטר מעריך מאוד את תמיר כהן, שצפוי לקבל הזדמנות בעונה הבאה. במועדון סבורים שכהן יהיה מסוגל לחזור לכושר המשחק שגילה לפני שחזר לישראל. כמו כן, נבדקת אפשרות לצרף קשר קדמי זר. הבלם יוריצה בוליאט ישוחרר בתום העונה, בכפוף לכך שחיפה תמצא לו קבוצה. בסוף השבוע טענו במועדון כי ינסו למצוא לקרואטי קבוצה אחרת. "בעבר היו שחקנים תחת חוזה ומצאנו הסדר שמקובל על שני הצדדים", אמרו. כרגע, אדין צוצאליץ', שהוחלף אתמול בשל זעזוע מוח קל וצפוי לפתוח מול אשדוד, הוא הזר היחיד שמקומו מובטח בעונה הבאה.

גם התקשורת הסרבית פרסמה אתמול כי עוזר המאמן אריק בנאדו צפה במשחק של פרטיזן בלגרד ובדרבי בין OFK לכוכב האדום. העובדה הזאת מצביעה על כך שבמועדון לא בטוחים לגבי אנדריי פיליאבסקי. בכל מקרה, ראובן עטר יהיה זה שיחליט לגביו. סארי פלאח ינסה לצאת לאירופה בתום העונה, אלא אם כן עטר יודיע לו שהוא בונה עליו כשחקן שיתחרה על ההרכב. גנט מאוד מעוניינת בשחקן, שאם לא יזכה למעמד של שחקן בכיר ירצה לעזוב. חמשת השחקנים שהוזכרו כמועמדים גם בתקשורת הסרבית הם שני שחקני פרטיזן, המגן-בלם אלכסנדר מיליקוביץ' והבלם מילוש אוסטיץ' (על פי הדיווח עשויים לעזוב בעונה הבאה), קשר OFK בלגרד מרקו פבלובסקי ושני שחקני הכוכב האדום בלגרד, הבלם הצעיר ניקולה מקסימוביץ' והקשר האחורי לוקה מיליבוייביץ'.

לגבי עוזריו של ראובן עטר, עדיין אין כל החלטה סופית בעניין, למרות שנראה שצדוק מלכה ואורי הראל יגיעו איתו, וייתכן מאוד שגם מאמן השוערים אבי פרץ, עטר עדיין לא מסר החלטה סופית בעניינו של האחרון. "מקובל ולגיטימי שעטר יביא איתו את כל הצוות המקצועי שאימן איתו בנתניה והביא הישגים", התייחס שחקן בקבוצה לעניין הזה. גיורא אנטמן, כזכור, כבר סגר את תנאיו בנבחרת ויעבוד עם אלי גוטמן.

צפו במכבי חיפה מפסידה 2:1 לבני יהודה

בחיפה לקחו קשה את ההפסד: "אם נשחק כך בגביע, נודח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully