וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש ונפרדו בתיקו חלש, האדומים 6 נקודות מעל הקו האדום. עכו הודיעה: אימורו לוקמן חתם לשנתיים

בדרך כלל כששתי קבוצות ללא מטרות וסכנה מיידית נפגשות, אנחנו מקבלים משחק תוסס ומלא שערים. לא זה היה המקרה הערב (שבת) כשהפועל עכו והפועל חיפה נפגשו במסגרת המחזור ה-34 בליגת העל. השתיים נפרדו ב-0:0 חלש בעכו, שלא בדיוק משרת אף אחת מהן, אבל גם לא מסבך אותן יותר מדי. הקבוצה של אלי כהן נותרה במקום ה-11 עם 42 נקודות, תשע יותר ממכבי פתח תקוה שמתחת לקו האדום, הפועל חיפה עדיין במקום ה-12 עם 39 נקודות, שש מעל הקו האדום. בתוך כך, בסיום המשחק הודיעו בהפועל עכו על החתמתו של קשרה של הפועל ראשון לציון אימורו לוקמן לשנתיים.

המחצית הראשונה הייתה בינונית מאוד, כששתי הקבוצות מתקשות להגיע למצבים. הראשונה להגיע להזדמנות הייתה האורחת כשבדקה ה-19 קיבל אבידור מסירת עומק ובעט למשקוף. האדומים הגיעו לעוד מספר הזדמנויות עד המחצית, אך לא הצליחו לכבוש כשדודו גורש מגלה יכולת טובה. הקבוצה של אלי כהן יצאה מחדר ההלבשה מעט יותר נלהבת במחצית השנייה והגיעה לכמה הזדמנויות כבר בדקות הראשונות. בדקה ה-49 בעט גיא דיין כדור חזק מאוד למרכז השער וקאלה הדף. גם בדקה ה-64 הגיע דיין להזדמנות, אך בעט למשקוף מ-20 מטר. בסופו של דבר שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש וזה 0:0.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, משה מישאלוב, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב (סטפן שצ'פוביץ', 59), גיא דיין, סינטאיהו סלליך, יובל שבתאי, ניקולס פלצ'וק (נבוישה מרינקוביץ', 73).

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם (מועיין חלאיילה, 54), גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, רן אבוקרט, דרגאן צ'ראן, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (מרקו קרטלו, 75).

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully