וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "מודה מכל הלב על מה שגווארדיולה נתן לי"

שחקני ברצלונה הגיבו על עזיבת מאמנם. פויול: "הראת את הדרך", אינייסטה: "נשאר רק להודות". ססק: "טיטו מאמן ענק"

הלם גדול. רק כך אפשר להגדיר כנראה את מה שעבר על המועדון המצליח בעולם הכדורגל בשנים האחרונות, ברצלונה, שנפרד היום (שישי) באופן רשמי מהמאמן בארבע השנים האחרונות פפ גווארדיולה. מי שיחליפו בתפקיד יהיה עוזרו באותן ארבע עונות בקבוצה, טיטו וילאנובה, כך נודע במסיבת עיתונאים משותפת שערכו גווארדיולה, הנשיא סנדרו רוסל והמנהל הטכני אנדוני זוביזארטה.

כבר באימון הבוקר, לפני ששוחח עם התקשורת, הודיע גווארדיולה לשחקנים על החלטתו לעזוב, מה שעורר אצלם תגובות אמוציונליות ביותר. מי שהפך תחת גווארדיולה לשחקן הטוב בעולם ואחד הגדולים בהיסטוריה, ליאונל מסי, כתב בדף הפייסבוק שלו: "אני מודה מכל הלב על כל מה שגווארדיולה נתן לי, מקצועית ואישית. העדפתי לא להיות במסיבת העיתונאים, כי היה לי קשה נפשית וכי התקשורת תחפש את הכרב אצל השחקנים וזה משהו שבחרתי לא להראות".

שחקנים רבים העדיפו לצייץ את תחושותיהם בטוויטר. הקפטן קרלס פויול כתב: "תודה רבה על הכל פפ. הראת לנו את הדרך, חיבוק גדול". ג'רארד פיקה הוסיף: "תודה שנתת לנו כל כך הרבה. ארבע שנים מלאות ניצחונות, שמחות ומעל הכל, שיעורי כדורגל". תיאגו אלקנטרה, עוד אחד מהצעירים שגווארדיולה קידם, כתב: "הגעת לפסגת הכדורגל ולעולם לא תרד משם. תמיד נודה לך". ססק פברגאס: "למרות שהיינו יחד רק שנה, אני מרגיש כאילו זה היה הרבה יותר. פפ, אליל הילדות שלי והדוגמא שלי בתור מאמן. תודה על הזמן שלנו יחד, אני אחזור עליו בכל הזדמנות". פברגאס פנה גם למאמנו החדש: "לטיטו, אני מאחל לך את הטוב ביותר עם ההזדמנות החדשה הזו שהכדורגל נתן לך. הייתי איתו מילדות וחוץ מאיש גדול הוא גם מאמן ענק". אנדרס אינייסטה בחר גם הוא בפייסבוק וכתב: "המאמן נתן לנו היום את הידיעה ונשאר רק להודות לו על השנים האלה ולא לשכוח שיש עוד מטרות לפנינו".

גם לחריסטו סטויצ'קוב הבולגרי, שידע ימים יפים עם גווארדיולה כשחקנים בברצלונה, היה מה לומר: "אני עצוב, זה יום עצוב. האיש המיתולוגי הולך מברסה, המוהיקני האחרון של תקופת יוהאן קרויף", התשפך כוכב העבר, "לא יהיה למועדון עוד מאמן כזה. הוא לא זכה לאהבה מספיקה בתמורה למה שהוא נתן למועדון".

מאמן ארסנל ארסן ונגר תרם את דעתו: "זו הפתעה עבורי, לראות את גווארדיולה עוזב. אולי זה לא הזמן הכי טוב לקחת החלטה כזו, בדיוק אחרי שבוע מלא אכזבות", העביר הצרפתי סוג של ביקורת, "הפילוסופיה של ברצלונה צריכה להיות גדולה יותר מעוד ניצחון או הפסד, גווארדיולה הוא אחד המייצגים של הפילוסופיה הזו והוא הפך אותה למנצחת".

גווארדיולה עוזב את ברצלונה - סיקור מיוחד

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully