וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פטריק בברלי מועמד למכבי תל אביב

ביוון טוענים כי הצהובים מעוניינים ברכז (23, 1.85 מ') ששיתף פעולה עם הלפרין בסנט פטרסבורג ונבחר ל-MVP של היורוקאפ

לאחר העונה הארוכה שמתחילה להגיעה לסיומה, במכבי תל אביב כבר מתחילים לראות באופק את עונת 2012/13. זה לא סוד שההנהלה הצהובה פועלת זה זמן מה על מנת לנסות ולבנות את הסגל שאמור לעמוד לרשותו של דיוויד בלאט החל מהקיץ הבא, ולאחר צירופו המסתמן של גיאורגי שרמנדיני, צצים בימים האחרונים עוד מספר שמות שמוזכרים כמועמדים לאלופה הישראלית. החדש שבהם הוא פטריק בברלי, רכזה של ספרטק סנט פטרסבורג.

ראוי להדגיש כי הצהובים פנו לבברלי כבר בתחילת העונה הנוכחית, אך אז סירבה הקבוצה הרוסית לשחררו.

בתקשורת היוונית מפרסמים היום (שני) כי הצהובים מביעים עניין רב ברכז האמריקאי (23, 1.85 מ'), שנבחר לפני כשבועיים ל-MVP של היורוקאפ, ומעריכים את יכולתו ההגנתית הטובה. בברלי שיתף פעולה בסנט פטרסבורג עם יותם הלפרין, שבעצמו מוזכר למשך העונה כולה כמועמד לשוב לתל אביב, ולמעשה בהחלט ייתכן כי הקו האחורי שהגיע העונה לחצי גמר היורוקאפ יכדרר בעונה הבאה ביד אליהו.

בברלי, בוגר מכללת ארקנסו, נבחר במקום ה-42 של דראפט 2009 על ידי הלייקרס, אך לא זכה להצטרף למועדון הפאר ובמקום זאת בילה את אותה עונה באוקראינה. בקיץ 2010 הוא הרשים במחנה הקיץ של מיאמי וזכה לחוזה לעונה מההיט, שהחליטו כעבור חודשיים לחתוך אותו. הרכז האתלטי מצא בית לצד יותם הלפרין באולימפיאקוס, ובקיץ החולף, כאמור, הצטרף לספרטק סנט פטרסבורג. העונה העמיד ממוצעים של 13.3 נקודות (57% ל-2, 27% ל-3, 81% מהקו), 4.1 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים ו-1.9 חטיפות למשחק במסגרת היורוקאפ, בעוד בליגה הרוסית עמד על 16.1 נקודות (48% ל-2, 32% ל-3, 78% מהקו), אליהן צירף 5.9 ריבאונדים, 5.1 אסיסטים ו-2.4 חטיפות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully