וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "ווין רוני ישבור את השיא של צ'רלטון"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד משוכנע שהכוכב שלו ינפץ את שיא ההבקעות של המועדון, וזועם על נבחרת בריטניה לאולימפיאדה

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, זועם אחרי שבסוף השבוע נודע לו שווין רוני נמצא ברשימת המועמדים הסופית לסגל של נבחרת בריטניה לאולימפיאדת 2012.
כזכור, המשחקים האולימפיים יפתחו זמן לא רב אחרי יורו 2012, שגם בהם רוני אמור ליטול חלק. מאמני הכדורגל בבריטניה סיכמו ששחקנים שיוזמנו ליורו, לא ייקראו לאולימפיאדה, אבל החלוץ של יונייטד מורחק משני המשחקים הראשונים בטורניר שיתקיים באוקראינה ופולין ולכן נכלל ברשימה של הנבחרת האולימפית.

"זה רציני. מדובר פה על תחילת העונה. זה מגוחך", אמר פרגוסון לעיתוני האי שפורסמו הבוקר (ראשון). רוני הוא אחד מתשעה שחקנים של מנצ'סטר יונייטד שנכללים ברשימת 80 השחקנים המועמדים לסגל - רשימה שפורסמה על ידי המאמן סטיוארט פירס: בן אמוס, טום קלברלי, ג'וני אוואנס, ווין רוני, כריס סמולינג, דני וולבק, אשלי יאנג, ריאן גיגס ופיל ג'ונס.

העונה הבאה תפתח שבועות ספורים בלבד אחרי המשחקים האולימפים ופרגוסון חושש מתשישות של שחקניו. כמו כן, חאבייר הרננדז זומן לסגל של נבחרת מקסיקו, ודויד דה חאה זומן לזה של ספרד, ובאופן תיאורטי עלולים השדים האדומים להישאר עם שוער בכיר אחד בלבד במשחקי טרום העונה.

זו כמובן לא הפעם הראשונה שפרגוסון מגבה את החלוץ שהוא כל כך אוהב ומעריך. בדברים שאמר לכלי התקשורת המקומיים טען המנג'ר האגדי כי רוני ישבור את שיא ההבקעות של כל הזמנים של מנצ'סטר יונייטד - זה ששייך לבובי צ'רלטון הגדול, עם 249 הבקעות ב-17 שנים. "יש לו סיכוי לשבור המון שיאים", אמר פרגי, "ויש לו סיכוי טוב לשבור את השיא של בובי. הוא בקצה הנכון ואני בטוח שהוא יעשה זאת". נכון לרגע זה רוני מצא את הרשת 178 פעמים במדים האדומים, מה ששם אותו במקום החמישי בתולדות המועדון, והוא בסך הכל בן 26.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully