וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תעמוד לדין על התפרעות אוהדים

תהל אלון

3.4.2012 / 12:28

למרות חגיגות האליפות, לא הכל שמח, לאחר שהשופט אדלר ציין כוס שתייה שהושלכה לכיוון אנטבי. חרסיסיץ' סיכם לשנתיים

השמחה האדירה מהאליפות ההיסטורית של עירוני קרית שמונה עדיין בשיאה, אבל בקבוצה מהצפון כבר מתחילים לחשוב ברצינות על העונה הבאה ולהתארגן לקראתה.

היום (שלישי), הגיעה הקבוצה לסיכום עם בריאן חרסיסיץ', שיישאר בקבוצה שנתיים נוספות. הקשר האמריקאי-ארגנטינאי, שסגר עונה שנייה בקרית שמונה, היה לאחד השחקנים הבולטים באליפות המפתיעה של הקבוצה וכעת כאמור, בקריה צפויים ליהנות משירותיו גם בשנתיים הבאות.

חרסיסיץ' משחק בישראל כבר חמש עונות. הוא הגיע לישראל בעונת 2007/8, בה שיחק בהפועל חיפה בליגה הלאומית. עונה לאחר מכן עבר להפועל עכו - גם כן בלאומית - וב-2009/10 חזר להפועל חיפה, לעונה הראשונה שלו בליגת העל. לפני שהגיע לישראל, שיחק חרסיסיץ' בארסנל דה סראנדי הארגנטינאית.

בתוך כך, מחר צפויה להיערך פגישה בין הקבוצה לבין קשר נוסף, רביד גזל הוותיק, איתו ינסו גם כן להגיע לסיכום חדש.

לצערם של הצפוניים, הם צריכים להתעסק גם בדברים פחות שמחים בנושא משחק האליפות. תובע ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין שלום אבן עזרא, החליט להעמיד את עירוני קרית שמונה לדין, בגין התפרעות אוהדים במשחק אמש, בו זכתה הקבוצה באליפות, כך הודיע היום ההתאחדות באופן רשמי. רק אתמול הניפו אוהדי הקבוצה שלט: "אפשר לזכות באליפות, בלי אלימות". במהלך המחצית הראשונה הושלכה כוס שתייה לכיוונו של יגאל אנטבי מיציע קרית שמונה והדבר צוין בדו"ח השופט זיו אדלר. ראוי לציין כי לקבוצה אין הרשעות קודמות והסיכוי לענישה מחמירה נמוך. הדיון בעניין הקבוצה יתקיים מחר בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully