וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרס: "בשם המדינה, אני מברך את קרית שמונה"

נשיא המדינה התקשר לרן בן שמעון ואמר כי ישמח לפגוש את הקבוצה. ראש הממשלה נתניהו: "זו הוכחה שכשרוצים יכולים"

רויטרס

וידאו באדיבות ערוץ 1, עריכה: מיכאל ברגמן

עירוני קרית שמונה זכתה הערב (שני) באליפות המדינה בפעם הראשונה בתולדותיה, וזרם המברכים לא הפסיק. גם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, יצר קשר עם המאמן רן בן שמעון ובירך אותו בשידור חי בערוץ הראשון: "הרבה מזל טוב וברכות לשחקנים, לרן בן שמעון לאיזי שרצקי. חג שמח לכל עם ישראל. זו הוכחה שכשרוצים יכולים. מספיק לדבר על הפריפריה, הכל אפשרי. השחקן שאני הכי אוהב זה פלה. הבן שלי אומר מראדונה, אבל אני חושב שפלה הוא הגדול מכולם. על מאמן אין ספק, זה בן שמעון".

נשיא המדינה שמעון פרס היה גם הוא בין המברכים, כשהתקשר למאמן רן בן שמעון ואמר לו: "עשית לנו את החג ואני מסיר בפניך את הכובע. הבאת תרומה עצומה לכדורגל, לגליל ולעם כולו. הגעת לקבוצה ועשית יש מהאין ובכך הבאת אור, גאווה ותקווה לכל תושבי האזור. אני מאוד גאה בכך שהקבוצה משלבת שחקנים ערבים, דרוזים ויהודים ואני בטוח שההירתמות של כל השחקנים יחד היא שהובילה לניצחון. בשם המדינה כולה, אני מברך את הקבוצה ואת קרית שמונה מקרב לב בשמחה אמיתית וחגיגית".

בן שמעון הודה לנשיא ואמר בתגובה: "אתה הצבת לבני דורנו סטנדרטים עצומים שאיני יודע אם נצליח להשיג, סטנדרטים של יושר ואהבת האדם. שתדע לך שזהו הטלפון המרגש ביותר שקיבלתי. עשינו את זה ביחד, בלכידות, כולם תרמו לשלם אחד גדול שהתפוצץ, במובן ספורטיבי, על המגרש. כיף היה לי לעבוד. האמת היא ששווה כל הדרך הזאת, כדי לשמוע את המילים האלה ממך". המאמן אף אמר לנשיא כי יעשה הכל כדי להפגיש את שחקני קרית שמונה עימו: "אבטל משחקים ונעשה כל מה שצריך כדי להיפגש עמך. זה מגיע לקבוצה הזו". פרס אמר כי ישמח מאוד לפגישה כזו ויהיה זה כבוד גדול עבורו".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת הצטרפה גם היא למברכים: "ערב גדול לתושבי העיר, עשיתם דבר גדול ונפלא. שיחקתם אותה, שאפו. נהנתי מאוד מהם במהלך העונה, ואני חושבת שקרית שמונה הוכיחה שאפשר לעשות את זה גם מרחוק בצפון, גם עם שחקנים שהם פחות מוכרים ועם שחקנים הוגנים, עם קהל אוהדים הוגן ותרבות ספורט כמו שצריך. בלי כל התופעות שראינו בשבועות האחרונים. שימחתם הרבה אנשים ברחבי הארץ, וככה אנחנו רוצים לראות את הכדורגל שלנו". לאיזי שרצקי אמרה שרת הספורט: "מגיע לך הרבה מעבר למשחק הזה. אתה עושה הרבה דברים טובים, ואתה איש גדול".

המשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, בירך הערב את האלופה החדשה ואמר: "עירוני קרית שמונה, הובילה את הגליל לאליפות ושמה גם את תחום הכדורגל בגליל על המפה. הקבוצה מייצגת את הרוח החדשה הנושבת של פיתוח ושגשוג בגליל".

ח"כ ליה שמטוב (ישראל ביתנו), יו"ר ראש השדולה למען רווחת הצפון, בירכה את עירוני קרית שמונה לרגל זכייתה ההיסטורית בתואר אלופת המדינה בכדורגל. ח"כ שמטוב תושבת הצפון בעצמה, אמרה בתום המשחק כי קבוצה קטנה עם לב ענק הוכיחה כי בספורט לא משנה מקום המגורים: "חלומות יכולים להתגשם. הערב קרית שמונה הגיעה להישג יוצא דופן שראוי לשבחים מכל מי שאוהב ספורט בכלל וכדורגל בפרט. הקבוצה הזאת היא עוד הוכחה לכך שצריך לחזק את הצפון בכל תחומי החיים. ספורט וחינוך הם התחלות לא רעות בכלל".

מכבי חיפה בירכה גם היא את האלופה הנכנסת. בהודעת המועדון נכתב: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מברך ומתרגש יחד עם עירוני קרית שמונה לרגל זכייתה באליפות ההיסטורית. אנו מעבירים להם את הצלחת באהבה ובגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully