וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "נישאר בליגה אם נשמור על השפיות"

הפועל באר שבע איבדה נקודות ב-1:1 מול הפועל פ"ת, גיא לוי הודה: "המצב פה לחוץ". גילי לנדאו: "הספורטיביות שלנו ניצחה"

אנשי מכבי פתח תקוה צפו במשחק המוקדם במושבה וסוף כל סוף רוו נחת. הפועל פתח תקוה, יריבתם העירונית, סיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע, יריבתם הישירה נגד הירידה, ונתנה להם הזדמנות להימלט מהקו האדום בעזרת ניצחון במשחק הביתי מול הפועל חיפה. באר שבע יכולה לחוש מאוכזבת במיוחד, לאחר שהצליחה להשוות בסיום המחצית הראשונה והרבתה להחמיץ לאחר ההפסקה. הפועל פתח תקוה האחרונה כבר השלימה עם ירידתה ללאומית.

מאמן הפועל באר שבע גיא לוי: "זו הייתה נקודה חשובה, אבל יכולנו לנצח פה. מה אני לוקח מהמשחק הזה? נקודה. אני חושב שהיו לנו דקות יותר טובות ופחות טובות. אני לא מרוצה, כי לא ניצחנו ואנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל אני רוצה לקחת את מה שיש כרגע".

גיא לוי נשאל על מוטי מלכה, שנכנס בדקה ה-70 והוחלף בדקה ה-90: "הוא יצא רק כי הוא היה לא טוב". לאחר מכן נשאל על סיכויי ההישארות של קבוצתו: "בכל פעם שתשאלו אותי, אני אענה אותו דבר: אני חושב שאנחנו נישאר אם אנחנו נשמור על שפיות. המצב הוא לחוץ, אין ספק".

גילי לנדאו כבר יודע שהפועל פתח תקוה תשחק בעונה הבאה בלאומית: "אמנם יצאנו בתיקו, אבל הפועל פתח תקוה ניצחה. היא ניצחה בהתנהלות המכובדת שלה ובספורטיביות שלה. הוכחנו שאנחנו משחקים כדורגל מכובד. היה משחק שווה כוחות. אנחנו ביישורת האחרונה, מנסים לשחק כמה שיותר טוב, לקבוע גורלות ולהישאר ספורטיביים. מבחינתנו זה הניצחון האמיתי".

כשנשאל אם הקבוצה כבר ירדה ליגה והרימה ידיים, אמר לנדאו: "המטרות שלנו הן לנצח בכל משחק. גם היום ניסינו לנצח, ולא היינו רחוקים".

הפועל פתח תקוה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

למה הפועל באר שבע שוב ושוב לא מצליחה להתאושש?

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully