וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון

מערכת וואלה! ספורט

31.3.2012 / 21:54

ערן לוי כבש צמד (77 ו-79) והוביל את בית"ר לניצחון חמישי ברציפות, ולפער של שבע נקודות מהקו האדום. אובסניקוב צימק

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) את ניצחונה החמישי ברציפות בליגת העל אחרי שגברה 1:2 על הפועל ראשון לציון. בזכות הניצחון, בית"ר ירושלים פתחה פער של שבע נקודות על פני הפועל באר שבע שנמצאת מתחת לקו האדום, כשנותרו עוד חמישה מחזורים עד לסיום העונה. הפועל ראשון לציון לעומתה, נותרה עמוק בתחתית כשהיא רחוקה בשש נקודות ממכבי פתח תקוה, שעלתה מעל לקו האדום.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים מול הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
ככה נראה ניצחון בפלייאוף התחתון. שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

המפגש בין ההגנה הגרועה בליגה (ראושן לציון) להתקפה הגרועה (בית"ר ירושלים) נראה בהתחלה טוב עבור המארחים, שנהנו גם מיכולת טובה של השוער אבירן דלל וגם מבצורת מוזרה של ערן לוי, שהגיע לאינספור מצבים בשני השלישים הראשונים של המשחק ולא הפסיק להחמיץ. בסופו של דבר, לוי הצליח להוכיח למה הוא אחד הגורמים לשינוי החיובי של בית"ר ירולשים, וצמד שלו בדקות 77 ו-79 עשה את ההבדל במשחק הזה. אם לא אחד השערים שלו, נראה היה ששחקני בית"ר היו מסיימים את המשחק הזה עם הראש בין הידיים, שכן הכתובמים שמדורגים במקום הלפני אחרון דווקא בצליחו להתעורר בעשר הדקות האחרונות ואפילו לצמק משער של המחליף אובסניקוב בדקה ה-86. אבל בסופו של דבר, בית"ר ירושלים הייתה זו שהציגה משחק חכם ובוגר יותר, והרוויחה את שלוש הנקודות ביושר.

אפרופו נקודות, בפלייאוף התחתון הדברים עדיין רחוקים מלהיסגר. ובכל זאת, הניצחון הזה של בית"ר ירושלים הוביל אותה ליתרון של שבע נקודות על פני הפועל באר שבע שירדה מתחת לקו האדום. במצב הזה, ובמיוחד לאור היכולת של בית"ר ירושלים מאז הגעתו של אלי כהן, קשה לראות איך היא לא מסיימת את העונה הזאת בשלום. לצערם של הכתומים מראשון לציון, קשה גם לראות איך הם יצליחו להישאר בליגה בעקבות המצב שנוצר.

מהלך המשחק

דקה 2 - ההגנה של ראשון לציון הרחיקה רע מאוד. ערן לוי שלח כדור מצד שמאל של הרחבה לכיוונו של סטיבן כהן שהמתין בצד השני, אבל פספס אותו.

דקה 9 - עוד הזדמנות לבית"ר כשהפעם ערן לוי פרץ לבדו מצד שמאל ובעט לשער, אבל הכדור היה גבוה מהמסגרת.

דקה 35 - ערן לוי שוב נהנה מחופש פעולה ומשחרר כדור מ-25 מטרים, ושוב - מפספס את המסגרת.

דקה 36 - החמצה אדירה לראשון לציון. קובי מוסא הרים כדור מצד ימין היישר לראשו של אסי בלדוט, שנגח משני מטרים מעל למשקוף.

דקה 40 - מהלך שהתחיל אצל עמית בן שושן הסתיים בבעיטה ממצב נוח של ערן לוי מ-20 מטרים מול השער, הפעם אבירן דלל עצר.

דקה 44 - עוד הגבהה מצד ימין לכיוונו של אסי בלדוט, שהפעם עמד בצד שמאל של הרחבה וניסה לבעוט, אבל החמיץ ברשלנות.

דקה 45 - כדור חופשי לבית"ר ירושלים מ-16 מטרים ימנית לשער. ערן לוי סובב מצוין, הכדור פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 51 - הזדמנות טובה לבית"ר. עמית בן שושן הגביה מימין כדור לרחבה, ניסיון נגיחה אחד של פיליאבסקי לא צלח. ערן לוי השתלט על הריבאונד אבל לוקמן הרחיק.

דקה 59 - מתפרצת לבית"ר. ערן לוי שלח כדור לסטיבן כהן, שנכנס לרחבה מצד ימין אבל במקום למסור לעמית בן שושן הפנוי, העדיף לבעוט לשער והחמיץ.

דקה 65 - עוד הזדמנות מסוכנת לראשון כשקובי מוסא הגביה כדור לרחבה, הפעם משה בן לולו נגח מקרוב והרוש הדף מצוין.

דקה 75 - אנדריי פיליאבסקי הופל ברחבה במהלך הגבהה, ואלון יפת פסק כדור עונשין מ-11 מטרים לטובת בית"ר ירושלים.

דקה 77 - שער! ערן לוי בעט שמאלה ומדוייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 79 - שער! דן איינבינדר הגביה כדור מצד ימין, ערן לוי הגיח מאחורי סטיבן כהן ובעט מהאוויר פנימה כדי לכבוש את השני שלו ולקבוע 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 86 - שער! ליאור ברטקובסקי בעט מ-18 מטרים כדור שפגע במשקוף ולא עבר את קו השער במלוא היקפו, אובסניקוב הצליח להשתלט על הריבאונד וכבש מקרוב לראשון לציון. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 90 - שתי דקות בתוך תוספת הזמן, עמירן שקלים קחיבל כדור בתוך הרחבה, הסתובב ובעט ממצב נוח החוצה.

הרכב הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, סטפן דיאק (ליאור ברטקובסקי, 83), גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, ריף מסיקה (גאורגי אובסניקוב, 61), אסי בלדוט, דיוויד גומז, משה בן לולו (גיא אבנד, 67).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, דן איינבינדר (אופיר עמרם, 90), דריו פרננדס, ברק משה, סטיבן כהן (מתן בראשי, 89), עמית בן שושן, ערן לוי (לירון דיאמנט, 90).

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully