וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה בקרית שמונה 0:1

מערכת וואלה! ספורט

26.3.2012 / 22:34

הזהובים שלא אפשרו למכבי חיפה לחגוג על חשבונם לפני שנתיים, עשו זאת שוב. מנשה (73) הימם את האלופה המיועדת

הכל כבר היה מוכן לחגיגות האליפות של עירוני קרית שמונה, אבל הפסד 1:0 לבני יהודה הערב (שני) במחזור ה-31 בליגת העל השאיר את הפער שלה על פני המקום השני והשלישי על 16 נקודות, כשבקופה יש עוד 18 כאלו. שלו מנשה כבש שער יפהפה בדקה ה-73 ולקח את הנקודות לתל אביב.

תיקו נגד הפועל תל אביב במחזור הבא עשוי להספיק לרן בן שמעון ושחקניו לחגוג את התואר בצורה רשמית, אבל הם עדיין יהיו תלויים בתוצאת המשחק בין בני יהודה למכבי נתניה שכן ניצחון של האחרונה יידחה את ההכתרה במחזור נוסף.

שחקני עירוני קרית שמונה מאוכזבים. ברני ארדוב
ערב נוצץ שהתסיים באכזבה. קרית שמונה/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה תהיה אלופה, עוד שבוע, עוד שלושה או עוד חודש. הפער הנפלא שהיא פתחה במהלך העונה הסדירה יספיק לה בכל מקרה כדי לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה וכל זאת בעונתה הרביעית בלבד בליגה הבכירה, אבל חבל מבחינתה שזה לא קרה כבר הערב. העיר לבשה חג, האצטדיון הביתי התמלא, שיר האליפות כבר הוקלט, אבל בני יהודה לא הסכימה שהחגיגה תהיה על חשבונה, בדיוק כמו לפני שנתיים, אז בסיטואציה שונה ביותר היא הפריעה למכבי חיפה.

אולי בגלל ההתרגשות, אולי בגלל היריבה העקשנית, שחקני קרית שמונה התקשו להיכנס למשחק ב-25 הדקות הראשונות ולא הגיעו להזדמנויות. בהמשך הלבנים התחילו ללחוץ את בני יהודה, אבל התקשו להגיע למצבים בתוך הרחבה והסתפקו בכדורים חופשיים של דויד סולארי ובעיטות מחוץ לרחבה של רוצ'ט ומאטוביץ', כולם ניסיונות שלא נשאו פרי.

המחצית השנייה הייתה כתומה. רן בן שמעון שינה את המערך שלו פעמיים ב-20 הדקות הראשונות ומי שידע לנצל את חוסר היציבות של קרית שמונה באותן דקות הייתה בני יהודה, אם כי יש לציין ששער חוקי של המארחת לא אושר בטענה לא נכונה לנבדל. השחקנים של יוסי אבוקסיס שמרו על מערך זהיר ויצאו למתפרצות דרך דינו אנדלובו. כמה מהן הפכו להזדמנויות טובות ואחת מהן הסתיימה עם בעיטה נהדרת של שלו מנשה לרשת של דני עמוס.

בסיום הפסד שלישי העונה של קרית שמונה, אבל לא דבר שייגרע דבר מהעונה הנפלאה שלה. גם אם זה לא עבד לה בחזרה הגנרלית, קרית שמונה תניף את התואר בהצגה עצמה.

שחקן בני יהודה שלו מנשה חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
היו יותר קרובים ל-0:2 מאשר קרית שמונה ל-1:1. בני יהודה חוגגת/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק יצא לדרך ו-50 שניות מהפתיחה מאטוביץ' הגביה משמאל ובדש בעט מהאוויר לא טוב והחוצה. הצהרת כוונות של הקבוצה הביתית?

דקה 13: רוצ'ט מצא את סולארי הפנוי בצד ימין של הרחבה, הארגנטינאי יכול היה למצוא את בדש פנוי מול השער, אבל כדור הרוחב שלו לא היה טוב מספיק והורחק.

דקה 16: גלבאן בעט כדור שטוח, כ-18 מטר אלכסונית מהשער, עמוס ירד וקלט בקלות. בעיטה ראשונה במשחק למסגרת, אבל עדיין ללא מצב אמיתי.

דקה 26: סולארי סחט עבירה באגף השמאלי והעלה כדור חופשי מסוכן לרחבה, איינוגבה יצא היטב והדף את הסכנה.

דקה 30: כדור חוזר מההגנה הכתומה הגיע למאטוביץ', שבעט מכ-22 מטרים מעל המשקוף. קרית שמונה מתחילה ללחוץ בדקות האחרונות.

דקה 34: התקפה טובה של קרית שמונה הביאה את הכדור לרגליים של רוצ'ט, שבעט חזק בחצי גובה מ-18 מטרים, סמוך לקורה של איינוגבה והחוצה.

דקה 44: בני יהודה יצאה למתפרצת, אנדלובו הקדים את טיבי, נכנס לרחבה, הגיע מול עמוס, אבל איחר בניסיון הבעיטה ונבלם לקרן. החמצה גדולה של החלוץ הדרום אפריקאי להעלות את האורחים ליתרון.

מחצית שנייה

46: רן בן שמעון העלה את שלומי אזולאי במקום רביד גזל. חילוף התקפי של המקומיים, שאולי יסייע להם למצוא את הרשת.

דקה 53: אלעד גבאי פרץ מימין והגביה לרחבה, בדש נגח ממצב נוח מעל המשקוף. מהלך דומה לזה בו קרית שמונה כבשה נגד הפועל תל אביב לפני מספר חודשים במה שכונה אז "משחק העונה", אלא שהפעם הכדור לא פגש את הרשת.

דקה 58: סולארי מסר לאזלואי, שהעביר כדור רוחב ואבוחצירא בעט פנימה. הקוון הרים דגל לנבדל של אזולאי, אולם מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שההחלטה שלו הייתה שגויה. השער נפסל לא בצדק.

דקה 71: אנדלובו הוציא מתפרצת דרך מרינקוביץ', הסרבי מצא את גלבאן לבדו מול דני עמוס, אבל הארגנטינאי בעט לגופו של השוער. מתפרצת לתפארת שהסתיימה עם החמצה גדולה.

דקה 73: גול! בני יהודה יצאה לעוד התקפת מעבר מהירה, ההגנה הלבנה הרחיקה הגבהה היישר לרגליו של שלו מנשה והקשר שלח כדור מדויק מ-18 מטרים לחיבור של דני עמוס. שער יפה ו-0:1 לבני יהודה.

דקה 76: אנדלובו נשלח לעוד כדור ארוך, נכנס לרחבה ובעט מזווית קשה לידיים של עמוס.

דקה 78: דן מורי קיבל כדור אחרי קרן של בני יהודה ונגח סמוך לקורה. כמעט 0:2 לאורחת.

דקה 88: אחמד עאבד המחליף בעד כדור חזק מכ-25 מטרים, מעט מעל המשקוף.

הרכבים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן גרסיסיץ, רביד גזל (שלומי אזולאי, 46), אדריאן רוצ'ט (אחמד עאבד, 77), דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, ברק בדש (וויליאם נג'ובו, 66).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, עוז ראלי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, פיני בלילי (ננאד מרינקוביץ', 64), פדרו גלבאן (אמיר עגיוב, 90), דינו אנדלובו (אביב חדד, 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully