וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "כולם רוצים להיות חלק מההיסטוריה"

תהל אלון

26.3.2012 / 12:20

בצפון מתרגשים לקראת חגיגות האליפות הצפויות. שלומי אזולאי: "רק בעוד שנה שנתיים רק יבינו את גודל ההישג שלנו"

בבוקר המשחק מול בני יהודה הערב (שני) בקרית שמונה עסוקים כמובן רק בדבר אחד - הכתרת הקבוצה באופן רשמי לאלופת המדינה במקרה של ניצחון, וההכנות לכך בהתאם. בכל מקום ברחבי העיר, כולם מדברים על הרגע ההיסטוריה ומרגישים גאווה להיות חלק מהחוויה.

כבר בשעה 17:00 יגיעו עשרות אוהדים לאצטדיון העירוני על מנת לתכנן את התפאורה והתצוגה של משחק האליפות בעזרת ציוד רב שנקנה בסכום של 40 אלף שקל, שנתרם על ידי הבעלים איזי שירצקי ועיריית קרית שמונה. יו"ר חוג האוהדים אלעד מלכה כבר מתכונן לחגיגה: "יש הרבה התרגשות, אנחנו מכינים מופע עידוד שעוד לא נראה בקרית שמונה, הגיע ציוד מיוחד של דגלים וחולצות כולם רוצים להיות חלק מההיסטוריה. זה חלום שמתגשם".

מעבר לכך, אחד מאוהדי הקבוצה בחר להוציא טבעת אליפות כפי שנהוג ב-NBA, את הטבעת הכין הצורף אלי וקנין והיא תעמוד למכירה לאוהדי הקבוצה.

גם שחקני הקבוצה מתחילים להבין את גודל ההישג. החלוץ שלומי אזולאי התייחס למשחק ואמר: "אנחנו מתרגשים אבל אני בכלל לא חושב על החגיגות אלא קודם כל על המשחק. אחרי האליפות שנה שעברה עם מכבי חיפה אתה יודע מה מצפה לך מבחינת החגיגות וההתרגשות שמח בשביל השחקנים האחרים שידעו מה זה כי זה דבר מושלם".

"אי אפשר לעכל את זה עכשיו, אולי בעתיד", המשיך אזולאי. "קרית שמונה לא הייתה קבוצה פייבוריטית לאליפות ולא ספרו אותנו, ובכל זאת הצלחנו נגד כל הציפיות אני חושב שרק בעוד שנה שנתיים רק יבינו את גודל ההישג שלנו. אזולאי התייחס לסיטואציה שאולי חגיגות האליפות יידחו והסביר: "זה לא דבר בטוח שנחגוג היום אנחנו לא משחקים נגד קונוסים, בני יהודה קבוצה טובה ולא מדובר בניצחון בטוח והחגיגות יכולות להידחות לא בטוח ב-100 אחוז שזה יהיה היום אבל זה תלוי רק בנו".

משחק ההכתרה? קרית שמונה נגד בני יהודה (20:50, ערוץ 1)

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully