וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסיקביצ'יוס: יש לי הרבה רגשות וזיכרונות מתל אביב"

פנאתינייקוס נחתה בארץ לקראת המשחק השלישי בסדרת ההצלבה, הרכז הליטאי: "יהיה נחמד לפגוש את האוהדים בהיכל"

קובי אליהו

פנאתינייקוס נחתה היום (שני) בישראל, לקראת שני המשחקים שלה מול מכבי תל אביב בשלב ההצלבה של היורוליג. מכבי, כמובן, תקווה שאלו יהיו שני המשחקים האחרונים של פנאתינייקוס העונה באירופה, אך ספק אם היוונים ירימו ידיים. הסדרה כעת במצב של 1:1, והשחקנים של ז'ליקו אוברדוביץ' יודעים שעליהם לנצח לפחות משחק אחד בהיכל נוקיה כדי להחזיר את הסדרה הביתה למשחק חמישי.

לאחר הנחיתה בישראל אמר שרונאס יאסיקביצ'יוס: "יש כמה דברים שצריכים לקרות מבחינתנו, אבל אנחנו יכולים לנצח כאן. יש לי הרבה רגשות וזיכרונות בתל אביב, תמיד היו לי יחסים טובים עם האוהדים בישראל ויהיה נחמד לפגוש אותם, אבל הכי חשוב יהיה לנצח".

"תמיד קשה לשחק שם", אמר הבוקר אוברדוביץ' לפני ההמראה, "נהיה חייבים לתת הגנה אגרסיבית כבר מהרגע הראשון. אסור לנו לאבד את השליטה ולו ולרגע אחד. אחרי שני משחקים ביוון, אנחנו לא צופים הפתעות. יהיה משחק שונה, כל משחק בסדרה מתפתח אחרת".

עוזר המאמן דימיטריס איטודיס אמר: "לקבוצה שלנו יש את היכולת ואת האיכות לנצח גם בתל אביב. אנחנו מוכנים לנצח משחק אחד, או ביום שלישי או ביום חמישי, מה שיידרש. המוקד הוא ההגנה. נצטרך לתת את המיטב שלנו, כי במשחק השני לא עשינו הגנה מספיק טובה. מה שחשוב עכשיו זה להחזיר אלינו את יתרון הביתיות".

סטארוס פרפרוגלו יודע ש"לנצח בתל אביב לא יהיה קל, אנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק קשוח באולם קשה. נהיה חייבים לשפר את החלק ההגנתי, הרבה יותר טוב מאשר במשחק הקודם, שם השארנו אותם לזריקות קלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully