וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: ביקורת חריפה על סיני בעקבות ההפסד לבית"ר

26.3.2012 / 9:26

כך לפי שיחות ביציע הכבוד. גם השחקנים לא יצאו נקי: "צרפתי בעמידה יותר טוב מהקישור". שחקן: "סיני אשם? יש כאן בלרינות"

במכבי פתח תקוה נשמעה אתמול (ראשון) ביקורת חריפה על המאמן משה סיני בתא הכבוד ברמת גן אחרי ההפסד 3:1 לבית"ר ירושלים. מספר חברי הנהלה ומקורבים למועדון הביעו את מורת רוחם על התוצאות האחרונות של הקבוצה, כשבין היתר ביקרו את החלוץ ויקטור מרעי, הבלם מתן אוחיון ואת המאמן. על סיני נאמר: "אנחנו מתאמנים על שליש מגרש, איך אפשר לעלות ולנצח? שחקן כמו גיא צרפתי בעמידה יותר טוב שאיך שנראה הקישור שלנו. אפילו הם משחקים יותר טוב מאיתנו".

היחיד שעוד זכה אתמול למחמאות היה הקשר מרואן קבהא, שהיה אחראי לשער השוויון והיה קרוב להבקעת שער נוסף. סיני אמר בסיום לא מקורביו כי הוא מתכוון לסיים את העונה, אבל לא מן הנמנע כי במקרה של הפסד ביתי להפועל חיפה במחזור הבא, תישקל האפשרות לזעזע את המערכת, אך בינתיים לא התקבלה החלטה כזאת. סיני, כידוע, הוא המאמן השלישי של פתח תקוה העונה, אחרי מרקו בלבול ואייל לחמן, שעזבו את תפקידם.

סיני רשם אתמול משחק שביעי ללא ניצחון, מאז ה-4 בפברואר. הוא פתח את הקדנציה שלו עם שני ניצחונות רצופים על רמת השרון ומכבי תל אביב, וניצחון נוסף בגביע על סכנין, אבל מאז הקבוצה לא מצליחה לנצח. הקבוצה (30 נקודות) ממוקמת כעת שתי נקודות מתחת לקו האדום, שמעליו נמצאות הפועל באר שבע (32) והפועל חיפה (35). בעקבות ההפסד בית"ר הגדילה את הפער מפתח תקוה לשבע נקודות (37).

הנשיא עמוס לוזון לא שוחחו עם השחקנים אבל נכנס לחדר ההלבשה ונראה המום מהיכולת של השחקנים. פתח תקוה תארח במחזור הבא במה שכבר מוגדר כ"משחק העונה" את הפועל חיפה. "הגיע הזמן שבמקום לדבר על מסורת אנשים כאן יקחו את עצמם בידיים ויתחילו לשחק כדורגל", אמר אתמול בכיר במועדון. "היינו מופתעים כי חשבנו שהשינוי בהגנה הוא טוב, בדיעבד הסתבר שלא משנה באיזה הרכב אתה פותח, העיקר שתדע לעמוד נכון על המגרש. בית"ר פתחה טיילת בהגנה שלנו. אי אפשר להמשיך ככה. נצטרך לזעזע כמה שחקנים".

שחקן בקבוצה אמר: "במקום להקרין לנו עוד קלטות של בנאדו ועמידה של ההגנה, מראים לנו את ההתקפה של ברצלונה. מה מצפים שיקרה במגרש?". שחקן אחר גונן על המאמן: "מה רוצים מסיני? החליפו פה עשרה מאמנים וכלום לא עוזר. יש כאן שחקנים ששומרים על הרגליים שלהם כאילו הם בלרינות".

כפי שפורסם אתמול, נציגי גנט הגיעו לעקוב אחר סטיבן כהן ודני פרדה. הבלגים כבר היו מעוניינים באחרון ובסיום שוחחו עם סוכנם של השניים, דודו דהאן. עדיין לא הוגשה הצעה רשמית.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully