וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי לפני פנאתינייקוס: "שאראס שוב במיטבו"

מכבי ת"א מוכנה למשחק נגד פנאתינייקוס (22:00, ערוץ 10), קית' לנגפורד מצפה לקהל שלה: ”מדד ההתרגשות 10 פלוס”

קובי אליהו

במכבי תל אביב סיימו את כל ההכנות לקראת המשחק מול פנאתינייקוס הערב (22:00, שידור ישיר בערוץ 10) שיהיה הראשון בסדרת ההצלבה במסגרת רבע גמר היורוליג. השחקנים נראו דרוכים באימון המסכם אתמול ויוגב אוחיון נשמע מוכן כשאמר: "המשחק מול פנאתינייקוס מאוד חשוב, התאמנו ועשינו אימונים טובים. אנחנו מחכים לשריקת הפתיחה". על המעמד הוסיף אוחיון :"אלה משחקים מרגשים, זה מעמד גדול ואנחנו משתדלים להגיע לזה כמה שיותר טוב".

מי שצפוי להיות בורג משמעותי בהתקפת הצהובים בפיינל פור הוא קית' לנגפורד: "זו הפעם הראשונה שלי ברבע גמר יורוליג, כך שאני מתרגש. אני רוצה להוכיח שמגיע לי לשחק בשלבים האלה", אומר לנגפורד."מבחינת הקבוצה, דיברתי עם חברים שהיו במעמדים האלה ואני חושב שאנחנו מוכנים. מדד ההתרגשות הוא 10 פלוס ומחר הוא יהיה 15. זה מעמד שכל שחקן רוצה להגיע אליו וצריך להגיע לרמה הגבוהה.

"כמובן שאנחנו מכירים את שחקני פאו ואנחנו מכבדים אותם, אבל הגישה שלנו היא כמו לכל משחק ולכל קבוצה. מתכוננים כמו לכל משחק חשוב וזה הכל. דרק שארפ עשה עבודה יסודית בסקאוטינג כמו תמיד. אני חושב שכולם מוכנים, אז כל מה שנותר הוא פשוט להתחיל לשחק. כולם אומרים שהולך להיות מפוצץ, 20,000 אוהדים, ככה שאני חושב שהעניין הוא לא לתת לקהל להסיח את דעתנו, להיות ברמת האנרגיות הנכונה ואז להתמיד בתוכנית המשחק". על השאלה איך יתמודד סופו עם הקהל העוין ענה לנגפורד בהומור: "התכנית היא שהוא יקלע הרבה שלשות ואז הכל יהיה בסדר".

שמעון מזרחי אמר הבוקר בגלי צה"ל: "הראשו שיוציא מעצמו את המתח וישמור על הוראות טקטיות, יצליח לנצח. פנאתינייקוס מצוינת, אבל גם אנחנו לא קוטלי קנים". מזרחי דיבר על שחקן מכבי לשעבר: "יאסיקביצ'יוס פתח את העונה עם מספרים לא משכנעים, אבל בחודשיים האחרונים הוא שוב במיטבו, ובעיקר הוא מגייס את הניסיון הרב שלו ואת הדרך שבה הוא מלהיב את השחקנים. הוא כוח מניע, והמאמן השני על המגרש, ויהיה אתגר גדול לעצור אותו".

ההערכות במכבי תל אביב הן שבמשחק יהיו בין 100 ל-200 מאוהדי הקבוצה, שרובם נוחתים ביוון היום.

דיוויד בלאט מתכונן: "זה אחד הרגעים הגדולים של העונה"

כל החדשות, הכתבות והניתוחים לקראת הסדרה בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully