וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה את ניו ג'רזי, כספי קלע 2 נקודות וננזף

הקאבס רשמו ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים, ביירון סקוט נזף בכספי על חוסר היכרות עם התרגילים. 27 נקודות לתומפסון

קליבלנד רשמה הלילה (שלישי) ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים, כשגברה 100:105 על ניו ג'רזי. עומרי כספי המשיך לעלות מהספסל, והלילה הסתפק ב-2 נקודות ב-16 דקות. הפורוורד הישראלי שוב הציג אחוזי קליעה נמוכים, כשפגע רק 1 מ-3 לשתיים ו-0 מ-2 מהשלוש. כמו כן, הוסיף 4 ריבאונדים ו-2 חטיפות. יש לציין שכספי שיחק ב-4 הדקות האחרונות המכריעות, כשהסל היחיד שלו במשחק השווה את התוצאה עבור קליבלנד, והישראלי תרם במאמץ ההגנתי בסיום.

מי שכן תרמו הלילה משמעותית לקאבס (26:17) היו הרוקי'ז, שסוף סוף בלטו באותו משחק. טריסטן תומפסון קלע שיא קריירה של 27 נקודות לקאבס (12 מ-16 מהשדה, כולל 12 ריבאונדים), קיירי אירווניג קלע 26 וחילק 8 אסיסטים, והקאבס רחוקים רק שלושה משחקים מהמקום השמיני במזרח שמוביל לפלייאוף.

דרון וויליאמס קלע 28 נקןודות לניו ג'רזי (ו-8 אסיסטים), ג'ראלד וואלאס קלע 27 וקלט 12 כדורים חוזרים. ג'ורדן פארמר הפצוע לא שיחק בשורות הנטס (32:15). קליבלנד לקחה במשחק 55 ריבאונדים (21 בהתקפה) מול 37 בלבד של הנטס.

לפני המשחק ביירון סקוט נזף בכספי. היה זה אחרי שהישראלי הפנה למאמן שאלה על תרגיל התקפי, וסקוט זעם. "אין שום סיבה ששחקנים לא יילכו הביתה ויעברו על ספרי התרגילים או על הדיסק של המשחק כדי להבין מה עליהם לעשות", אמר המאמן, "אנחנו חייבים שיהיו לנו שחקנים שמבינים כל הזמן מה הם צריכים לעשות. זה לא רק עומרי, יש עוד כמה שחקנים כאלה".

כספי הגיב להאשמות: "אם זה מה שהמאמן אמר...", הגיב הישראלי, שמעמיד ממוצע של 7.1 נקודות ו-3.5 ריבאונדים, "אני אישית מרגיש שאני מכיר טוב את ספר התרגילים, אבל תמיד יש עוד דברים שאני יכול ללמוד".

עוד הלילה בליגה: שיקגו פירקה את אורלנדו האומללה

צפו בניצחון של קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully