וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-עירוני קרית שמונה: בן שמעון נפרד משחקניו

השנייה תארח את הראשונה, רק נשים וילדים יכנסו והאדומים מוחים. בן שמעון הודיע לשחקניו כי לא ימשיך (א', 20:50, ע' 1)

טריוויה

* באופן אולי מעט מפתיע, עירוני קרית שמונה ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים שלה עם הפועל תל אביב (שני משחקים בליגה ואחד בגביע הטוטו).

* הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב הושג אי שם ב-21 בינואר, אז האדומים מחצו 3:7 את מכבי נתניה. מאז עברו על הפועל תל אביב שלושה משחקים ביתיים ששניים מהם הסתיימו בתיקו ואחד נגמר בהפסד.

* עירוני קרית שמונה ספגה העונה רק שבעה שערים בחוץ, אותה כמות שערים שהפועל תל אביב ספגה העונה במשחקיה הביתיים.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

למרות חוסר השקט הכולל בקבוצה כמעט בכל הגזרות, סגנית האלופה תגיע למשחק מול מוליכת הטבלה עם המון ביטחון, בעיקר בזכות הניצחון מול מכבי חיפה בשבוע שעבר. המאמן ניצן שירזי, שקיבל המון מילים חמות על המשחק מול הירוקים, ערך היום אסיפה רגילה למרות זהות היריבה ובה ביקש משחקניו בעיקר לשמור על היכולת שהציגו בקרית אליעזר: "אנחנו צריכים להגיע עם אותה מחויבות מהמשחק מול חיפה. קרית שמונה קבוצה שעומדת נכון על המגרש ואנחנו חייבים להגיע מרוכזים מבחינה טקטית". המאמן הראה וידיאו לשחקניו ובו הדגים מספר פעמים עמידה לקויה במגרש וביקש מהם להימנע מאותן טעויות, ולשים לב בעיקר לבריאן חרסיסיץ' במרכז המגרש.

שירזי ככל הנראה ייאלץ לעשות שני שינויים מהרכב שפתח מול חיפה. המגן עמרי קנדה נטש את האימון ובספק למשחק, מה שיוצר לאדומים בעיה גדולה בצד ימין של ההגנה, זאת בשל העובדה שגם נעאל חוטבה פצוע ולא יהיה בסגל. שירזי יחליט רק מחר האם לתפקד את גל שיש בעמדה זו או להזיז את אחד מבלמיו לתפקיד. בנוסף, הניגרי נוסא איגייבור בשל צבירת כרטיסים ואת מקומו יתפוס מחמוד עבאס. עוד ייעדרו סלים טועמה ואביחי ידין, שאמורים לקבל מחר תשובה יחד עם הקבוצה מבית הדין, בנוגע לערעור שהגיש עורך הדין אפרים ברק ביום חמישי, על עונשם ועל העונש שהוטל על הקבוצה, כמו גם טוטו תמוז הפצוע.

מעבר לכך, ראשי מחאת האוהדים טענו כי מאז התקבלה החלטת בית הדין לכדורגל, המאפשרת לילדים ולנשים להיכנס למשחק, התקבלו אצלם מאות פניות מנשים הטוענות כי זה צעד משפיל עבור נשים ואפליה חסרת צדק. המתלוננות הביעו זעזוע על כך שנשים וילדים אמורים לשמש כתאפורה למשחק האליפות של קרית שמונה, ובעקבות זאת הוציאו ראשי המחאה הודעה: "אנו קוראים וקוראות לכל אוהדות הקבוצה: זה הזמן שלנו להוכיח פעם נוספת את הסולידריות האדומה. אל תשתפו פעולה עם המהלך השפל הזה! בואו נעמוד יחדיו, אוהדי הקבוצה, ללא הבדל של מין, גיל,גזע, דת או לאום ונצעק בקול גדול 'לא רוצים טביב בהפועל' מחוץ לגבולות האיצטדיון".

עירוני קרית שמונה:

מוליכת הטבלה תנסה לשים בצד את השבוע התקשורתי הסוער שעבר עליה בעקבות עזיבתו הצפויה של רן בן שמעון והעובדה שגילי לנדאו ינהיג את הכחולים בעונה הבאה. המטרה של קרית שמונה היא להגיע לפלייאוף עם פער גדול ככל האפשר, ובקבוצה מקווים כי יצליחו להגיע עם פער של 20 נקודות בדרך לאליפות ראשונה והיסטורית. מיד לאחר ארוחת הערב הודיע בן שמעון לשחקניו על עזיבתו את הקבוצה. למרות שהדבר כבר היה ידוע לשחקנים, אחרי שהתבשרו על הגעתו של לנדאו, הם קיבלו את ההודעה בהלם והעדיפו שלא להרחיב בנושא.

לזכותו של רן בן שמעון יעמוד סגל מלא, עם חזרתם לסגל של ברק בדש ואיתן טיבי שהחלימו מפציעותיהם ויוכלו ליטול חלק במשחק. אדריאן רוצ'ט התייחס למשחק ואמר: "יש הרבה בלגן בהפועל תל אביב, אבל זה לא מעניין אותנו. עדיין ראינו שבשבוע שעבר הם ניצחו את מכבי חיפה ניצחון משכנע מאוד. זה רק מראה עד כמה השחקנים שלהם יודעים להפריד את הרעש מסביב ולהתעסק רק בכדורגל, זו קבוצה מצוינת".

על השאלה איך השפיע על השחקנים השבוע האחרון והפרסומים סביב עמדת המאמן לעונה הבאה, ענה רוצ'ט: "עד עכשיו תמיד כשניסו למצוא אצלנו סדקים ידענו להראות שקרית שמונה חזקה וטובה מהדברים מסביב ואני מקווה שזה ימשיך כך. קשה להתעלם, כי כל המדינה עוסקת בזה, אבל יש לנו עוד שתי מטרות חשובות העונה. אנחנו משתדלים להתייחס למה שקורה רק בחדר הלבשה.

"יש פה שחקנים שמשחקים תחת רן כבר כמה שנים וכאלה שלא התאמנו אף פעם אצל מאמן אחר כך שזו תהיה סיטואציה די מוזרה ושונה לא לשחק תחת רן, אבל זה חלק מהחיים ומהכדורגל", המשיך הקשר. "אני חושב שמגיע קרדיט ענק לרן על הדרך שהוא עשה פה. בזכותו, מספר לא מבוטל של שחקנים הגיעו לנבחרת ישראל ואנחנו בדרך לאליפות היסטורית".

יעמוד למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

בניצחון על חיפה, הוכיח החלוץ למה בדיוק הוא נחשב לאחד מהתקוות של הנבחרת לשנים הבאות והראה עד כמה הוא דומיננטי כשהוא מקבל חופש מוחלט בצד ההתקפי. מול האלופה נכנסת, דמארי שוב יצטרך לסחוב את הקבוצה על כתפיו.

עירוני קרית שמונה: דושאן מאטוביץ'

מגן של עירוני קרית שמונה היה עד לא מזמן הבאנקר של רן בן שמעון בהרכב עם יכולת מצוינת ובעיקר יציבה, אך בחודש הראשון חלה ירידה ביכולתו והוא הוחלף לפרקים על ידי ליאור לוי. נגד הפועל תל אביב נראה כי מאטוביץ' ישוב לקבל את הקרדיט, ודווקא מול האדומים המגן יצטרך להוכיח שהתקופה החלשה כבר מאחוריו.

הרכב משוער

הפועל תל אביב: אפולה אדל, מרקו שולר (עמרי קנדה), וואליד באדיר, מור ששון, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן, מחמוד עבאס, מירקו אורמוש, עומר דמארי.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ' (ליאור לוי), בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, דויד סולארי, שלומי אזולאי (ברק בדש).

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully