וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש: "נגיע לדרבי לקחת נקודות, לא מפחדים"

בלם הפועל חיפה בטוח בקבוצתו לפני הקרב על הכרמל: "עם בנין, המילה הפסד נמחקה". אבידור יחזור, ההרכב לא סגור

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת הדרבי החיפאי, אותו היא תארח ביום שבת הקרוב. יחסית לשבוע של דרבי אצל האדומים מהכרמל, האווירה בקבוצה די רגועה ושחקניו של טל בנין מאמינים ביכולתם להשיג ניצחון שני רצוף בדרבי, אחרי ה-1:3 הענק בסיבוב הקודם.

"הייתה לנו מעידה נגד מכבי תל אביב במחזור האחרון, אבל זה מאחורינו", אמר הבוקר אושרי רואש. "אנחנו מגיעים לדרבי במצב שאסור לנו מקום לאבד עוד נקודות. נגיע להסתכל למכבי חיפה בגובה העיניים ולקחת את הנקודות, כי הן יותר קריטיות לנו".

"יש לדרבי חשיבות גדולה עבורנו", המשיך הבלם, "אולי זה נראה כאילו מבחינת מועדונים מדובר בדוד מול גולית, אך אנחנו מקווים לצאת גדולים. אנחנו לא מפחדים משום משחק. ברגע שטל בנין הגיע, המילה הפסד נמחקה. ברור לנו שמכבי חיפה קבוצה טובה, אבל הפועל חיפה רוצה להישאר בליגה וזה עובר דרך הדרבי. בעונה כזו של מכבי חיפה, לדרבי יש חשיבות גדולה יותר. מבחינתנו כל משחק הוא כמו גמר, ככה שאנחנו צריכים לבוא מרוכזים כדי לנצח".

מבחינת הסגל, יחסר בנין את גל אראל בשל חמישה צהובים, אולם ירוויח בחזרה את יובל אבידור, שלא שיחק מול מכבי תל אביב מאותה סיבה. כרגע קשה להעריך באיזה הרכב בנין יבחר לפתוח ונראה כי רק מחר, באימון המסכם, יתרגל המאמן את ה-11 שיזכו בחולצת ההרכב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully