וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארסנל וקלן סיכמו על העברתו של פודולסקי

הקשר הגרמני ממשיך להתקרב אל התותחנים והוא צפוי לעבור בקיץ תמורת 13 מיליון יורו ולהרוויח 100 אלף ליש"ט בשבוע

זה היה באוויר כבר לא מעט זמן ואמש (רביעי) זה התקרב עוד צעד גדול לכיוון ההכרזה הרשמית. שחקן קלן ונבחרת גרמניה לוקאס פודולסקי, יעשה בקיץ את דרכו ללונדון וינחת באצטדיון האמירויות של ארסנל, תמורת 13 מיליון יורו.

התותחנים חיזרו אחרי פולדי במשך תקופה ארוכה ולפני כעשרה ימים דווח שהצדדים סגרו ביניהם את התנאים, כשמה שנותר לארסנל הוא משא ומתן מול קלן, המסובכת בתחתית הבונדסליגה. כעת, כאמור, הצדדים הגיעו לסיכום והעסקה צפויה לצאת לפועל, כשהיא עוד תלויה בבדיקות גופניות שיעבור השחקן בארסנל.

פודולסקי יעזוב את קבוצת נעוריו, בה הוא מסיים קדנציה שנייה. העונה הוא כבש 15 שערים, אבל מכיוון שחוזהו מסתיים בקיץ 2013, בקלן העדיפו להרוויח עליו קצת כסף. המשכורת של הקשר צפויה לנוע סביב 100 אלף ליש"ט בשבוע, אבל הוא כבר הבהיר שזה לא שיקול מבחינתו ודחה מספר הצעות מקבוצות רוסיות עשירות כדוגמת אנז'י מחצ'לקה. "כסף לא הכי חשוב לי, ההתפתחות שלי כשחקן יותר מעניינת אותי", אמר פודולסקי.

מי שכבר יצר איתו קשר הוא חברו לקבוצה ככל הנראה החל מהעונה הבאה, הבלם הגרמני פר מרטסקר, שאמר: "הוא שלח לי הודעות בשבועות האחרונים והראה עניין בקבוצה. אמרתי לו שהוא יוכל להצליח כאן וסיפרתי לו דברים חיוביים. אני עוד לא יודע אם העסקה סגורה סופית והוא לא אמר לי כלום בנושא".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully