וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: הולנד ניצחה 2:3 את אנגליה

רובן כיכב עם צמד, אחד מהם בתוספת הזמן. שלושער של מסי העניק לארגנטינה 1:3 בשוויץ. גרמניה - צרפת 2:1

קצת יותר מחצי שנה לפני בעיטת הפתיחה של יורו 2012, נערכו הערב ברחבי אירופה עשרות משחקי ידידות בהשתתפות כמה מהפייבוריטיות לזכייה בטורניר, ואם לשפוט לפי התוצאות שהושגו בהחלט יש למה לחכות לקיץ. הולנד ניצחה את אנגליה בוומבלי 2:3 במשחק סופר דרמטי עם שלושה שערים בחמש הדקות האחרונות. צרפת הפתיעה בברמן 1:2 את גרמניה ואילו איטליה הובכה עם הפסד ביתי !:0 לארצות הברית. ספרד טיילה עם 0:5 מול ונצואלה ואילו ליאונל מסי, אחד שלצערנו לא יהיה ביורו, הפציץ שלושער ראשון במדי הנבחרת ב-1:3 של ארגנטינה בשוויץ.

שוויץ - ארגנטינה 3:1

ליאונל מסי וחבריו המתכוננים לקראת משחקיהם הביתיים במוקדמות הגביע העולמי מול אקוודור ופרגוואי ביוני התקשו בברן מול הנבחרת של אוטמר היצפלד, אבל חזרו עם ניצחון בזכות שלושער נהדר של הכוכב. מסי, כבש לראשונה בנבחרת מאז חודש יוני, ואולי ישתיק במעט את הביקורות מבית. המאמן אלחנדרו סאבלה ניצל את המשחק כדי לעשות לא מעט ניסויים במיוחד בחלק האחורי, אבל גולת הכותרת שלו היא סופסוף משחק גדול של מסי במדי האלביסלסטה.

אחרי 20 דקות מנומנמות הגיע רגע קסם מבית היוצר של מסי שפרץ, מצא את בראניה שהחזיר בעקב והפנומן שלח כדור שטוח לפינה והעלה את ארגנטינה ל-0:1. המארחת פתחה בסערה את המחצית השנייה ובדקה ה-50 ילד הפלא שרדאן שאקירי הצליח לאזן לאחר בישול של ארן דרדיוק. כשנראה היה שארגנטינה תאבד נקודות, ניצל מסי טעות איומה בהגנת המארחים, חלף על פני סנדרוס והקפיץ מעל בנאליו למשקוף ופנימה. 1:2 לארגנטינה. למסי היה זמן להשלים שלושער עם פנדל בתוספת הזמן אחרי הכשלה על היגואין המחליף.

גרמניה - צרפת 2:1

הטריקולור המשתפרים לא הפסידו כמעט שנה וחצי, והרצף הנהדר נמשך גם בברמן מול אחת הפייבוריטיות לזכייה ביורו 2012. יואכים לב אמנם חסר את פיליפ להאם, בסטיאן שווינשטיגר, לוקאס פודולסקי ופר מרטסאקר, אבל הוא בהחלט יכול להיות מודאג מההופעה של שחקניו. הסיפור הגדול של המשחק היה אוליבייה ז'ירו ממונפלייה, שהחליף את קרים בנזמה הפצוע בהרכב ובהופעה השלישית במדי הנבחרת כבש שער בכורה ובישל את השער השני. קאקאו רק צימק.

בדקה ה-21 הוביל ולבואנה מתפרצת קטלנית, התעלם מאאוגו ובישל מצוין לז'ירו שכבש מקרוב את ה-0:1 של צרפת ואת שער הבכורה שלו בטריקולור. ההופעה החלומית של ז'ירו המשיכה בדקה ה-69 עם בישול לפלורן מאלודה, שהחליף את ריברי רק שבע דקות מוקדם יותר. שיתוף פעולה בין המחליפים הביא לשער מצמק לגרמניה בתוספת הזמן כשתומאס מולר בישל לקאקאו.

איטליה - ארה"ב 1:0

אחרי ההפסד 1:0 לאורוגוואי במשחק ידידות בנובמבר, איטליה הפסידה פעם נוספת ליריבה מיבשת אמריקה ושוב בתוצאה זהה, הפעם בלואיג'י פראריס בגנואה. צ'זארה פראנדלי הרכיב את אנטוניו נוצ'רינו לצד קלאודיו מרקיזיו, אנדראה פירלו וטיאגו מוטה, ובחוד פתחו סבסטיאן ג'ובינקו ואלסנדרו מאטרי, אבל למרות השמות המאיימים הללו, דווקא האמריקאים עלו ליתרון בדקה ה-55 משער של קלינט דמפסי. פראדנלי שלח בהמשך את פאביו בוריני לבכורה בנבחרת הבוגרת, ערך עוד כמה שינויים ואיטליה תקפה בחמת זעם את שערו של טים הווארד, אך ללא הועיל. תוצאה מחמיאה לנבחרת של יורגן קלינסמן.

פולין - פורטוגל 0:0

ורשה לבשב חג לכבוד חניכתו של האצטדיון הלאומי החדש בבירה, שיארח את חצי גמר אליפות אירופה הקיץ, אבל הצופים הנלהבים לא ראו שערים. הפורטוגלים, עם חלק קדמי מאיים שכולל את נאני, כריסטיאנו רונאלדו והוגו אלמיידה, החזיקו יותר בכדור, בעטו יותר לשער, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת של וויטק שצ'סני. במשחק שפט אלון יפת.

אנגליה - הולנד 3:2

משחקם הראשון של האנגלים מאז התפטרותו הדרמטית של פאביו קאפלו יהיה בוומבלי מול הכתומים, אותם היו אמורים לפגוש באוגוסט לפני שהמהומות בלונדון הובילו לביטול המשחק. המאמן הזמני סטיוארט פירס חסר את ווין רוני החולה ודארן בנט הפצוע, ולפיכך דני וולבק עלה כחלוץ יחיד, בעוד כריס סמולינג וגארי קייהיל הצעירים משתפים פעולה במרכז ההגנה. סקוט פארקר עונד את סרט הקפטן. ההולנדים, ללא רפאל ואן דר וארט הפצוע, פתחו עם רובין ואן פרסי, דירק קאוט, ג'וני הייטינחה ונייג'ל דה יונג המשחקים בפרמיירליג.

ג'רארד ספג מכה והוחלף כבר אחרי 33 דקות על ידי דניאל סטארידג'. האוראנג' היממו את וומבלי תוך דקה במחצית השנייה. בדקה ה-57 לקח רובן כדור ממרכז המגרש, דהר באין מפריע והכניע את הארט בבעיטה שטוחה. 60 שניות מאוחר יותר הגביה קאוט מימין והונטלאר, שהחליף במחצית את ואן פרסי, נגח בעוצמה לרשת הגבוהה. חמש דקות לסיום הצליחו המארחים לצמק בזכות שער לא חוקי של הבלם קייהיל, שקיבל מסירה מביינס בעמדת נבדל ובעט מתחת לבטנו של סטקלנבורג. בדקה ה-90 וומבלי חגג שוויון כשפיל ג'ונס השאיר את אשלי יאנג לבד מול השוער וזה קבע 2:2 מדהים. נגמר? רובן קיבל כדור בפינת הרחבה והרים את הרשת. אנגליה בצרות.

ספרד - ונצואלה 0:5

בספרד עסקו בימים האחרונים בניפויו של פרננדו טורס המאכזב, וכעת נראה שנמצא המחליף האולטימטיבי. רוברטו סולדאדו נכנס כמחליף בהפסקה, כבש שלושער והספיק עוד להחמיץ פנדל אחרי שהוא עצמו הוכשל ברחבה. אלופת העולם טיילה מול היריבה הדרום אמריקאית וסיפקה מהלכי כדורגל מבריקים א-לה ברצלונה, להנאת הקהל באצטדיון במלאגה.

לספרד נדרשו 37 דקות כדי לעלות ליתרון. פברגאס העביר רוחב משמאל ואינייסטה גלגל מ-15 מטרים לפינה של דניאל הרננדס. שלוש דקות עברו וזה כבר 0:2. סילבה חתך מימין למרכז, מסר לפברגאס, קיבל ממנו בחזרה בעקב ובנגיעה שלח לפינה הרחוקה. סולדאדו החליף את פרנדדו יורנטה במחצית ומיד סיפק את הסחורה עם צמד. בדקה ה-50 עם שער מקרוב לאחר קרן וכעבור שלוש דקות בהקפצה קטנה ויפה עם העקב מבישול של ארבלואה. חלוץ ולנסיה קיבל הזדמנות להשלים שלושער בדקה ה-66 לאחר שהוכשל ברחבה וסחט אדום מפרננדו אמורבייטה, אבל השוער הרננדס הדף את הפנדל שלו. בדקה ה-84 הגיע השער המיוחל של סולדאדו שדחק מקרוב לאחר בישול מבריק של ג'ורדי אלבה וקבע 0:5.

משחקים נוספים בבית הישראלי:

אזרבייג'אן - פלסטין 2:0
לוקסמבורג - מקדוניה 1:2
דנמרק - רוסיה 2:0
צפון אירלנד - נורבגיה 3:0

יתר המשחקים הבולטים:

הונגריה - בולגריה 1:1
קפריסין - סרביה 0:0
מונטנגרו - איסלנד 1:2
טוניסיה - פרו 1:1
רומניה - אורוגוואי 1:1
טורקיה - סלובקיה 2:1
קרואטיה - שבדיה 3:1
אוסטריה - פינלנד 1:3
יוון - בלגיה 1:1
סלובניה - סקוטלנד 1:1
אירלנד - צ'כיה 1:1

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully