וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ערעורו של ואליד באדיר נדחה

28.2.2012 / 16:49

הקפטן שהורחק מול סכנין יחמיץ את הדרבי אחרי שהדיין לא השתכנע, האדומים ינסו לערער שוב. אלימלך נקנס ב-2,000 ש"ח

הדיון בערעורו של ואליד באדיר על עונש הרחקתו משני משחקים נערך היום (שלישי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ובסימו נשאר עונשו של באדיר על כנו, כשהמשמעות היא שקפטן הפועל תל אביב יחמיץ את הדרבי מול מכבי תל אביב ביום שני.

כזכור, הורחק באדיר במחצית הראשונה של המשחק מול בני סכנין אחרי שהקוון דני קרסיקוב אותת לשופט אסף קינן שראה את באדיר דוחף את קוסטידן אזורוב, דחיפה שבמצלמות הטלוויזיה התבררה ככזו שלא מצדיקה הרחקה.

מכיוון שזו הפעם השנייה שבאדיר סופג כרטיס אדום העונה, הוא קיבל עונש אוטומטי של השעייה משני משחקים, אבל בקבוצה האמינו שבית הדין יקל בעונשו של הבלם ויסתמך על צילומי הטלוויזיה ועל תקדימי העבר, ויסתפק בהרחקתו מהמשחק בשבת מול עירוני רמת השרון.

במהלך הדיון שוחח אלחדיף בטלפון עם קינן, שסיפר שהוא עצמו לא ראה את המקרה ושההרחקה נבעה מהתערבותו של הקוון, ולכן פסק הדיין שאינו יכול לשנות את החלטתו, כיוון שבית הדין יכול להשתמש בטלוויזיה רק במקרים של עבירת משמעת.

בהפועל תל אביב פנו למנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר בבקשה לקבל תצהיר מקרסיקוב על כך שהוא מודה בטעותו ושההרחקה הייתה שגויה, ולאחר מכן לפנות לערעור נוסף.

גם עוזר מאמן הפועל תל אביב, שביט אלימלך הועמד לדין, לאחר שתקף את השופט במשחק מול רמת השרון. "אני מקבל את גירסתו כי מחאתו היתה אינסטקטיבית", כתב הדיין, עו"ד עמנואל סלע בהחלטתו, "אך הן חייב להבין כי התנהגותו אינה בחלל ריק. הנאשם הבין זאת, התנצל בפני השופטים והתנצל באולם בית הדין. אני מרשיע אותו בעבירה של התנהגות בלתי הולמת. בנסיבות העניין ובהתחשב בהתנצלותו ובעברו המשמעתי הנקי אני גוזר עליו בפועל קנס בסך 2,000 שקלים".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully