וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ניצחה 0:2 את שאלקה, ניצחון לדורטמונד

האלופה גברה 1:3 על האנובר והגדילה את הפער בחזרה לארבע. צמד ללבנדובסקי. צמד לפרנק ריברי והבווארים שניים

המחזור ה-23 בליגה הגרמנית נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים, בהם נוטלות חלק שלוש מבין ארבע המוליכות של הטבלה. במשחק הראשון הצליחה באיירן מינכן לחזור לעצמה עם 0:2 מרשים במיוחד על שאלקה. גם האלופה דורטמונד עשתה את העבודה שלה עם 1:3 מרשים על האנובר החזקה והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות.

באיירן מינכן - שאלקה 0:2

מי אמר שהבווארים במשבר? התקשורת בגרמניה ירדה חזק מאוד על באיירן מינכן אחרי ההפסד 1:0 לפ.צ. באזל בשמינית גמר ליגת האלופות והתיקו המאופס מול פרייבורג, אבל הקבוצה של יופ היינקס הוכיחה שוב שהיא לא נשברת כל כך מהר. באיירן מינכן ניצחה 0:2 את שאלקה, ששוב מעדה במשחק גדול והתרחקה מהצמרת. באיירן צימקה את הפער מדורטמונד המוליכה לנקודה אחת בלבד, אך הניצחון של האלופה לאחר מכן הגדיל את הפער בחזרה לארבע.

האלופה הנצחית עלתה ליתרון בדקה ה-36 אחרי שלואיז גוסטבו חטף כדור במרכז השדה למרקו הגר ושלח כדור ארוך. פרנק ריברי הקדים את טימו הילדרברנד, השוער הוותיק שקיבל קרדיט בגלל היעדרותו של לארס אונרשטאל, והקפיץ מעליו את ה-0:1. טעות קשה של השוער. השער השני הגיע בדקה ה-55 כשפרנק ריברי ביצע דאבל פס נהדר עם תומאס מולר והראשון סיים בבעיטה מצוינת פנימה כדי לקבוע 0:2 עם צמד מצוין.

דורטמונד - האנובר 1:3

האלופה עברה עוד מכשול קשה בדרך, אולי, לשמירה על התואר שלה. דורטמונד, שספגה את הפסד הליגה האחרון שלה מול האנובר לפני 17 מחזורים, הצליחה לגבור עליה 1:3 ורשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות בזכות צמד של רוברט לבנדובסקי המצוין, ששיפר את מאזן השערים שלו ל-16 בליגה, שניים פחות ממריו גומז וקלאס יאן הונטלאר. הקבוצה של יורגן קלופ הגדילה את הפער בפסגה בחזרה לארבע נקודות.

האלופה כבשה את השער הראשון בדקה ה-27 והיה בניחוח פולני מושלם. לוקאש פישצ'ק פרץ באגף ימין ומסר לרוברט לבנדובסקי מרחק 40 מטר מהשער. החלוץ הפולני הנהדר פרץ קדימה ובעט מזווית קשה לחיבורים כדי להכניע את רון רוברט צילר בדרך ל-0:1. השוורצגלבה הצליחו להכפיל את התוצאה בדקה ה-54, כשהגבהה של פישצ'ק מצאה את קובה בלשצ'יקובסקי, שביצע מהלך אישי נהדר והשאיר ללבנדובסקי, שדחק מקרוב את ה-0:2. בדקה ה-60 הצליחה האנובר לצמק כשמאמה בירם דיוף השאיר בנגיעה לדידייה יא קונאן, שבעט בצורה מושלמת מ-18 מטר לחיבורים וקבע 1:2. בדקה ה-90 השלים איבן פרישיץ' את החגיגה לאחר בישול נוסף של בלשצ'יקובסקי.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully