וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה בתחינה לפפ גווארדיולה: אל תלך

גובר הלחץ בברצלונה על המאמן לחדש את חוזהו. השחקנים מהללים, ההנהלה מגבה, אבל אריגו סאקי מסביר: "הוא סחוט"

התקשורת הספרדית ממשיכה להיות נסערת מעזיבתו האפשרית של פפ גווארדיולה את ברצלונה. הספקולציות על עתידו של המאמן המעוטר לא מפסיקות, כשהדיווחים טוענים שאינטר וצ'לסי מעוניינות בשירותיו של המאמן בעונה הבאה וכר רחרחו על האפשרות למנות אותו.

שחקני ברצלונה מצדם מביעים את האהבה הגדולה שלהם לגווארדיולה, שזוכה לתמיכה גדולה מכל הצדדים במועדון. המנהל המקצועי אנדוני זוביזארטה הבהיר ש"פפ יודע שיש לו תמיכה בלתי מעורערת מהמועדון, מהרגע הראשון שהוא התחיל לאמן כאן. אנחנו לא שמים לו דדליין להחליט, יש לו את כל התמיכה והביטחון, וכמו בכל שנה, הוא פשוט זקוק לזמן כדי לקבל את ההחלטה".

אריגו סאקי, מאמן העבר האגדי, מגלה ש"כבר לפני שנתיים פפ החליט לפרוש מברצלונה, כבר אז הוא הרגיש סחוט מנטלית ומתוח ולחוץ. אני ייעצתי לו להישאר, או לפחות לחשוב פעמיים לפני שהוא מקבל החלטה. אבל הרעיון הזה לא עוזב אותו".

שחקני ברצלונה, אולי בהוראה של ההנהלה, יוצאים בהצהרות פומביות בעד המאמן. ג'רארד פיקה, שכביכול התעמת עם המאמן בעבר, אמר כי "המאמן יודע שאנחנו רעבים, ושאנחנו רוצים להמשיך את ההישגים של הקבוצה המדהימה הזאת שהוא בנה. הוא העניק לי את ההזדמנות לקחת חלק בקבוצה הכי גדולה בהיסטוריה, ולכן לעולם לא אפקפק בהחלטות שלו".

ליאו מסי הצהיר ש"המאמן יודע מה אנחנו חושבים עליו, ועד כמה חשוב עבורנו שהוא יישאר". צ'אבי אמר ש"אני מסתכל על גווארדיולה, ורואה שהוא עדיין נחוש, עדיין מלא מוטיבציה, עדיין מנהיג של חדר ההלבשה. אני מאמין שבסופו של דבר הוא יתגבר על התחושות שלו ויחדש את החוזה שלו".

גם כוכב העבר הברזילאי פלה החמיא לברצלונה הנוכחית של גווארדיולה. "היא מזכירה לי את כל הקבוצות הגדולות מהעבר", אמר פלה, "המפתח הוא הבסיס הרחב של הקבוצה, שרץ כבר שנים. כמו שאייאקס הגדולה הייתה הבסיס של הולנד הגדולה ושסנטוס הגדולה היייתה הבסיס של ברזיל האגדית, כך זה גם עם בארסה של ימינו. תענוג לראות אותם".

שחקן העבר של ברצלונה קרלוס רצ'אך כבר חושב על מחליפים אפשריים לגווארדיולה, ולטענתו, "כשפפ יילך, לרונלד קומאן, מיכאל לאודרופ וארנסטו ולוורדה יש סיכויים להחליף אותו".

אנדרס אינייסטה אמר ש"עשינו הישגים נפלאים עם פפ, והלוואי שנוכל להמשיך אותם". ויקטור ואלדס אמר ש"באופן אישי כבר אמרתי לפפ שזו תהיה טעות מבחינתו לעזוב, אבל זו החלטה שלו. מבחינתי, הלוואי שהוא ימשיך הרבה שנים, הוא המפתח לקבוצה הזאת".

* סגן נשיא בארסה ג'וספ מריה ברתומיאו הבהיר שהקבוצה לא תבזבז מיליונים בחוסר אחריות, וזאת לאור הדיווחים שהקבוצה תקנה בעשרות מיליונים בקיץ את רובין ואן פרסי ואת גארת' בייל. "השחקנים האלה מצוינים, אבל אנחנו חייבים שיקול דעת במשא ומתן", אומר סן הנשיא, "לא ניכנס לטירוף, בלתי אפשרי לברצלונה לשלם 40 או 50 מיליון יורו לשחקן אחד. זו המדיניות של המועדון. היתרון שלנו הוא שהשחקנים עצמם רוצים להגיע לברצלונה".

פפ גווארדיולה: "אנחנו בני מזל לחזות בברצלונה הנוכחית"

בברצלונה עדיין לא יודעים: היכן יתקיים גמר גביע המלך?

ספרד: רביעייה לליאונל מסי, 1:5 לברצלונה על ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully