וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לאוהדי בני יהודה: "לא התכוונתי לפגוע בכם"

17.2.2012 / 10:48

המאמן פרסם התנצלות באתר המועדון: "הבנתי שטעיתי והתנצלתי גם בפני דמאיו. הקהל צריך להבין שהקללות משפיעות"

על רקע ההכנות המקצועיות לקראת המשחק הביתי נגד מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד, ניסו השבוע בבני יהודה להרגיע גם את המתיחות שנוצרה בין אוהדי הקבוצה למאמן יוסי אבוקסיס וזאת על רקע מספר התבטאויות של המאמן בראיונות שנתן לאחר המשחקים האחרונים בליגה. אבוקסיס ספג בחודשים האחרונים קללות וגידופים מאוהדי הקבוצה גם במשחקים בהם הזהובים ניצחו. חלק מהקללות הגיעו בעקבות העובדה שהקבוצה לא התחזקה בחלון ההעברות ומרבית הטענות הופנו לעבר המאמן, שלא אהב את ההאשמות הללו ובתגובה הגיב בציניות בסיום משחק הניצחון על מכבי תל אביב בשבוע שעבר ואמר: "הקהל צודק. אחרי שזכינו חמש שנים ברציפות באליפות ועכשיו אנחנו רק מקום חמישי, אין לי מה להגיד חוץ מזה שהם צודקים. אני ישן טוב בלילה ויודע שאני עושה עבודה טובה בבני יהודה".

גורמים במועדון לא אהבו את דברי המאמן שהתראיין אמש באתר הרשמי של הקבוצה ואמר בין השאר: "אוהדים צריכים להבין שראיונות מיד אחרי משחקים זו המלכודת הכי גדולה של כל מאמן. הדם עדיין חם, האדרנלין עדיין זורם בגוף, והאמוציות בשיאן. ואז בא כתב ושואל שאלה שלא תמיד התכוננת אליה, ואתה עונה מתוך הלב ולא מתוך הראש. אני מודה שעשיתי זאת כמה פעמים העונה, לא תמיד באמת התכוונתי למה שאמרתי, אבל יצא כך שזה נשמע רע. מיד אחר כך הבנתי שטעיתי והתנצלתי בפני דמאיו, וכמובן בפני אותם אוהדים שנפגעו מדבריי. דבר אחד אני יכול להבטיח, לא התכוונתי לפגוע בקהל , המטרה שלי היא להצליח עם הקבוצה, והאינטרס שלי ושל הקהל זהה, להביא את בני יהודה הכי גבוה שניתן".

"גם אני בן אדם עם רגשות", הוסיף אבוקסיס, "כשאני שומע קללות נוראיות במהלך כל המשחק, זה לא יכול שלא להשפיע עליי. אז מילא, אני חזק, מנוסה ויודע להתמודד, אבל אולי אם האוהדים ידעו שהקללות האלה משפיעות גם על השחקנים במגרש אז אם פשוט יפסיקו. תראה איך השחקנים מתעוררים כשהקהל תומך ומעודד, אתה רואה קבוצה מחויבת שמשחקת בשביל הקהל. לצערי, שהקהל יורד על המאמן כל המשחק ובלי קשר למה שקורה על הדשא, זה משפיע עליהם.

"נכון, היה לי ראיון שבו אמרתי למצלמה שאין כסף לחיזוק וזה מה שיש. אבל זה מאמן, כל מאמן רוצה עוד שחקנים כל הזמן, ואני לא שונה מאף מאמן אחר. זה שאני רוצה עוד שחקנים לסגל לא אומר שאני לא מאמין בסגל הקיים, להיפך, אני חושב שיש לנו קבוצה מוכשרת מאוד עם שחקנים איכותיים. אבל בעונה ארוכה יש גם פציעות והרחקות, ומאמן שיש לו כמה אופציות בכל עמדה הופך לעצמו את החיים לקלים יותר והקבוצה תהיה טובה יותר".

לסיום דבריו היפנה המאמן בקשה לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק בבלומפילד ביום ראשון: "אני יודע שביום ראשון האוהדים בשער 2 הולכים לקלל אותי, אני לא רוצה להתחנף או להתחנן בפניהם, ובכל זאת אגיד שני דברים: אחד שאני מצטער שוב אם נפגעו ממני והשני, שהקללות מחלחלות לשחקנים וליכולת על הדשא".

למרות ההתנצלות הכנה של המאמן הדעות בקרב אוהדי הקבוצה חלוקות כאשר חלק מוכן לסלוח לאבוקסיס ולקבל את דבריו בעוד שיש כאלה שמתכננים נגדו מחאה נוספת למרות הודעת ההתנצלות שפרסם.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully