וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק לוי הושעה

16.2.2012 / 14:23

השוער הצעיר עבר עבירת משמעת, לאחר שלא נשאר לתרגול בעיטות ועורר את חמתו של מאמן השוערים אלכסנדר אובארוב

תקרית מילולית בין מאמן השוערים של מכבי תל אביב אלכסנדר אובארוב לשוער ברק לוי, גרמה להשעייתו של השוער הצעיר. לקראת סיום אימון הצהובים היום (חמישי), לא אהב אובארוב את העובדה שהשוער ירד לחדר ההלבשה ולא נשאר לתרגול הבעיטות יחד עם שאר השוערים, כפי שנהוג בדרך כלל ועל פי עדויות של שחקנים על כר הדשא אמר אובארוב למנהל הקבוצה אבנר טוויטו: "תגיד לברק שיישאר בחדר ולא יגיע מחר לאימון". על פי עדויות של שחקנים בחדר ההלבשה, סינן לוי לעצמו: "לא מבינים מה רוצים ממני".

במכבי תל אביב ממשיכים להכין במרץ את העונה הבאה. מיטש גולדהאר הבעלים הקנדי ונציגו בארץ ג'ק אנגלידיס עסוקים במינויו של מנהל ספורטיבי זר, כאשר כל הסימנים מראים שכל הפרטים כבר נסגרו עם המועמד המיועד, כשכעת ממתינים שהוא יסיים חוזה או תפקיד במקום עבודתו הנוכחי על מנת שהוא יוכרז בצורה רשמית.

בתוך כל הדיבורים והעיסוקים בהכנות לענה הבאה, צריכים השחקנים לנסות ולהתרכז במשימות שעוד נותרו העונה, כאשר הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים ביום שני בטדי. לראשונה מזה זמן רב עמד סגל מלא לרשותו של ניר לוין. הבלם שרן ייני שהחלים לחלוטין מהנקע בקרסולו ערך אימון מלא ונראה שהוא צפוי לחזור להרכב, וזה יקרה ככל הנראה על חשבונו של רוברטו פונצ'ץ הקרואטי במרכז ההגנה.

גם סאבו פאביצ'ביץ' החלים מהמתיחה בשריר רגלו, והוא צפוי לפתוח בהרכב. ברק יצחקי ואלירן עטר שסחבו פציעות קיימו היום אימון מלא ונראה שהם יחזרו להרכב אחרי שלא נטלו חלק במשחק ההפסד לבני יהודה בשבת שעברה. לוין לא תירגל היום הרכב מסוים, אולם נראה כי מספר שחקנים שקיבלו הזדמנות לפתוח נגד בני יהודה ואיכזבו, כמו רועי קהת ומוסא קונאטה, יאבדו את מקומם במשחק הקרוב.

במהלך האסיפה שנערכה היום, לוין התעכב בעיקר על נושא ההחמצות והסיומת מול השער והציג לשחקניו לקט של שערים רבים שהובקעו בליגה האנגלית ובמשחקיה של בורוסיה דורטמונד, והציג להם ביצועים של עמנואל אדבאיור, ווין רוני ואיגביני יעקובו. בקרב אוהדי הקבוצה מסתמן כי המחאה מול השחקנים תימשך גם במשחק הקרוב, אם כי ייתכן שעד יום שני תהיינה התפתחויות בנושא שכן מספר שחקנים בקבוצה פנו לגורמים בקרב נציגי האוהדים וניסו ליישר את ההדורים כדי להביא לרגיעה במחאה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully