וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההייפ סביב ג'רמי לין רק בגלל שהוא אסיאתי"

המתאגרף פלויד מייוות'ר נגד הצביעות על כוכב הניקס: "שחקנים שחורים עושים דברים כאלה כל יום". כרמלו: "לין יוריד ממני לחץ"

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר סבור שג'רמי לין, כוכבה העולה של ניו יורק ניקס, מקבל תשומת לב תקשורתית רק בזכות המוצא שלו, ולא בעקבות היכולת שלו.

"ג'רמי לין הוא שחקן טוב, אבל כל ההייפ סביבו הוא רק בגלל שהוא אסיאתי", כתב מייוות'ר בטוויטר, "שחקנים שחורים עושים את מה שהוא עושה בכל ערב, ולא זוכים לכאלה שבחים".

לין, אמריקאי ממוצא טייוואנזי, סוחף את התקשורת האמריקאית בימים האחרונים, אחרי שבוגר הרווארד הפך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שקולע 20 נקודות ומחלק 7 אסיסטים בארבעת המשחקים הראשונים שבהם פתח בחמישייה. בחמשת המשחקים האחרונים בהם שותף, הניקס עם חמישה ניצחונות רצופים.

לגבי מייוות'ר, זו לא הפעם הראשונה שבה הוא מעיר הערות גזניות. בעבר, לפני קרב עם מאני פקיאנט הפיליפיני, הוא קרא ליריבו "לך תכין סושי ואורז", ואחר כך אמר ש"אנחנו הולכים לבשל אותו עם כלבים וחתולים".

מייוות'ר יכול להמשיך להגיד מה שהוא רוצה, אבל השאלה שבאמת מטרידה את אוהדי הניקס ואת חובבי הליגה היא כיצד לין יסתדר עם כרמלו אנתוני, כשהאחרון יחזור לסגל הקבוצה. הלא לין קיבל מקום בחמישייה רק בגלל היעדרותו של מלו. "כשאחזור, ג'רמי יקבל את הכדור לידיים, ואני אשתף עם זה פעולה", אמר כרמלו, שבלעדיו הקבוצה פורחת, דבר שגורם לפרשנים רבים לפקפק במנהיגותו, "אני קורא את הדברים האלה, וזה מצחיק. אני יודע מה אני מביא למגרש. לשאול איך אני אשתלב? זה פשוט. תנו לו את הכדור, ותפתחו את המגרש. אני אחזור לעשות את מה שאני יודע הדבר הזה הוא חלום עבורי, זה מוריד ממני את הלחץ, זה חלום שהתגשם עבורי".

ככה זה נראה: ג'רמי לין משגע את אמריקה

ג'רמי לין העלה את מחירי הכרטיסים של הניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully