וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'נדלר: "ג'רמי לין שינה את המנטליות של הניקס"

ג'רמי לין הצעיד את הניקס לנצחון חמישי רצוף, שבר שיא היסטורי וזכה לשבחים: "הוא שינה לנו את החשיבה". לין: "מרגיש בחלום"

ג'רמי לין, רבותיי, זה פשוט לא נגמר. המשחק הראשון עוד היה קוריוז, אחרי זה הוא פתח עוד שלושה משחקים בחמישייה והלהיב, אחרי זה הגיעה ההצגה המדהימה נגד הלייקרס עם 38 נקודות, והלילה (ראשון) הטייוואני קלע 20 נקודות בניצחון החמישי ברציפות של הניקס, 98:100 במינסוטה.

הפעם לין כבר היה עייף, ובמחצית השנייה לא ממש פגע (רק 5 נקודות באחוזים חלשים מאוד של 1 מ-12), אבל אם לפני שבועיים הוא בחיים לא היה מעיז להמשיך לנסות אחרי כל כך הרבה החטאות, השבוע המדהים שעבר עליו שינה את כל החוקים. לין קיבל את הכדור במהלך האחרון, חדר לסל, סחט עבירה, ועל אף שהכניס רק אחת משתיים מהקו, הוא חתום על הניצחון 4.9 שניות לסיום.

"מינסוטה עשתה עבודה בשמירה עליי, וכפתה עליי לקבל החלטות לא נכונות", הסביר לין בסיום, והחמיא לקולגה שלו מספרד: "ריקי רוביו עשה לי חיים קשים, הוא עשה עבודה מצוינת. הוא כפה עליי זריקות קשות וכמה איבודים, הוא באמת שחקן כדורסל טוב".

ג'רמי לין, ניו יורק ניקס. רויטרס
מקבל כבוד. קווין לאב מחפש את לין/רויטרס

אבל לין הוא לא רק נקודות. הלילה הוא שוב סיפק 8 אסיסטים לסטטיסטיקה שלו, והניקס ממשיכים לנצח בלי אמארה וכרמלו. "מגיע הרבה קרדיט לקבוצה", אמר לין, "זה מה שאני מנסה להגיד הרבה זמן, מדובר בקבוצה, ובגלל זה כל כך כיף לשחק לצד החברים. היה לי ערב קליעה אחד טוב במיוחד, אז פתאום שכחו מהשחקנים האחרים בקבוצה". ואיך לין מסכם את השבוע המדהים שלו? "אני מרגיש בתוך חלום", אמר בוגר מכללת הרווארד. שלא ייגמר.

התגובות הנלהבות בארה"ב כבר נטשו ה-"Linsanity", ועכשיו כבר מכנים את התופעה "Linsane", "Lincredible" וטוענים שהמנטרה שלו זה "All I do is Lin". את לין זה משעשע. "לא ידעתי כמה אפשרויות טמונות בשם שלי", הוא אומר, "זה מצחיק אותי, כי לא ידעתי כמה יצירתיים יכולים להיות אנשים".

לין שבר שיא NBA, כשקלע 109 נקודות בארבעת המשחקים הראשונים שבהם פתח בחמישייה. מה יהיה כשיחזרו אמארה סטומאייר וכרמלו אנתוני? איך זה ישפיע על הרוטציה של הניקס ועל המקום של לין? לא ברור, אבל החברים לקבוצה אוהבים את המצב הנוכחי. "זה פשוט לא ייאמן", החמיא לו טייסון צ'נדלר, "הוא פשוט שינה את דרך המחשבה ואת המנטליות של הקבוצה הזאת".

* מאנו ג'ינובילי חזר למגרשים אחרי 38 ימים. "לפני הכל אני מאוד שמח לחזור, אחרי כמעט 40 ימים", אמר ג'ינובילי, שקלע 8 נקודות ב-17 דקות, "מבחינת כושר, אני בפיגור. מבחינת כדורסל, אני גם בפיגור. הדרך היחידה לחזור היא פשוט לשחק". גם גרג פופוביץ' מסופק מהקאמבק של חניכו: "הוא לא מודאג מהיד שלו, אבל הרגליים שלו עוד לא בשיאן. אבל הייתה לו התחילה טובה".

ג'רמי לין הצעיד את ניו יורק לניצחון חמישי רצוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully