וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרקים להפועל פ"ת: "יחזירו את הנקודות, תילחמו"

12.2.2012 / 8:00

אופטימיות בפתח תקוה. קומץ אוהדי נתניה קילל את צרפתי והתנצל, הקשר: "אחד המשחקים הטובים שלי, אפשר להישאר"

בהפועל פתח תקוה שוב חוזרים להאמין. אחרי הדברים שאמר גילי לנדאו לשחקנים במהלך השבוע, הניצחון 1:3 על מכבי נתניה רק חיזק את התחושות של המאמן בתקופה האחרונה, שקיבלו גיבוי מלא אתמול (שבת) גם ממפרקי המועדון. גם ההפסדים של בית"ר ירושלים והפועל ראשון לציון תרמו לא מעט לתחושות השחקנים, שניצחון בשבוע הבא על הפועל באר שבע והקבוצה תהיה שוב בתמונת ההישארות.

עוד לפני המשחק נכנסו עו"ד ליאור דגן ועו"ד צפריר בן זאב לחדר ההלבשה (עו"ד עמית פינס לא נכח), ושוחחו עם השחקנים. "אנחנו מאמינים בכם ושמחים על ההתנהלות שלכם", פנו לשחקנים. "אנחנו מאמינים שבית המשפט יחזיר את תשע הנקודות. תנו לנו סיבה להילחם בשבילכם בבית המשפט". בכך, חוזרים המפרקים לשוחח עם השחקנים לאחר תקופה ארוכה.

שחקן בקבוצה אמר: "זה הרים אותנו מבחינה מוראלית. מה שקורה כאן נעשה הרבה בזכות גילי לנדאו, שהוא מוטיבטור גדול. הוא אחד האנשים היחידים במועדון שעוד מאמין שהקבוצה יכולה להישאר בליגה. עכשיו אפשר לתפוס את הראש ולומר: 'כמה חבל שלא ניצחנו את המשחק בקרית אליעזר'. אבל זה הכדורגל, נילחם עד הסוף". לנדאו אמר אמש: "אנחנו מאמינים שאפשר להישאר. אם נגיע לפלייאוף במרחק חמש נקודות מהקו האדום, אפשר לעשות את זה. היינו ראויים לניצחון ואני גאה מאוד בשחקנים. חודש טוב, ואין סיבה שלא נעשה את הבלתי ייאמן".

הקשר גיא צרפתי כבש שלושה שבועות ברציפות (עשה זאת מול הפועל תל אביב והפועל חיפה), לאחר שחזר לעמדה הטבעית שלו, מאחורי החלוץ. "זה אחד המשחקים הכי טובים שלי בעשור האחרון", אמר הקשר. "היה משחק טוב, הגענו להרבה מצבים והפעם בניגוד למשחקים אחרים גם ניצלנו אותם. אם לא ננצח את הפועל באר שבע, ברור שלא עשינו כלום. הגיע הזמן שניקח פעם אחת ניצחון ונמנף אותו במשחק הבא. אנחנו צריכים להישאר צנועים, אין דרך אחרת להישאר בליגה. אני מאמין שאפשר להישאר". אפרופו צרפתי, עוד לפני המשחק קילל אותו קומץ אוהדי מכבי נתניה. הקשר לא הגיב, ולאחר החלפתו הגיב אותו קומץ בקריאות עידוד, כשהקדיש לו את השיר שחיברו לו האוהדים בתקופה בה שיחק בנתניה.

ללא קשר לשאלה האם הקבוצה תישאר בליגה, בקבוצה בונים על הישארות שחקני המפתח גיא צרפתי, יניב לוזון, אייל שן וג'ונתן אסוס בעונה הבאה. שניר דורי אמור להפוך לשוער הראשון של הקבוצה, אחרי עזיבת פביאן סטולר ואוסטין אג'ידה, שרוצים להתקדם לקבוצה גדולה יותר.

הפועל פתח תקוה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully