וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמי סבן: "אחרי המשחק הזה, ברור שהעונה הזו היא פספוס"

קלמי סבן מעודד מהיכולת של מכבי ת"א מול קרית שמונה ("יכולנו לנצח"), ובטוח: "אנחנו יותר טובים מהרבה קבוצות מעלינו"

סיפור התיקו אמש (שני) של מכבי תל אביב נגד עירוני קרית שמונה בבלומפילד (1:1) מתאר כמעט במדויק את סיפור החודשים האחרונים של מכבי תל אביב. במשך 60 דקות הציגו הצהובים משחק נרפה וכלל לא סיכנו את שערה של המוליכה הגאה, שמשייטת לה לעבר אליפות היסטורית. העובדה שקרית שמונה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של החלוץ דויד סולארי בדקה ה-65 רק הדגישה את חולשת הצהובים, שהמשיכו להתקשות.

בסופו של דבר מכבי תל אביב הצליחה הקבוצה להשוות בדקה ה-89 מרגליו של הקפטן ברק יצחקי, אולם זה הספיק לה לנקודה בודדת שהשאירה את הפער מהמקום הראשון על 18 נקודות. אחרי שחלום האליפות התפוגג לו מזמן, נראה עתה שלמכבי יהיו חיים קשים גם בהשגת היעדים שעוד נותרו העונה בליגה. הקבוצה חזרה אמנם למקום החמישי בטבלה, אך המטרה המוצהרת נכון לעכשיו היא לתפוס את המקומות 2-3 ולהבטיח כרטיס לאירופה לקראת הקיץ הקרוב.

"אני חושב שהיינו שווים ניצחון", אמר המגן קלמי סבן בסיום המשחק. "כשהם היו בעשרה שחקנים היה גם חסר לנו קצת מזל. גיז'ה החמיץ מצב טוב בדקה ה-93 ויכולנו גם לנצח. זו אכזבה מבחינתנו. צריך להרים את הראש ולהסתכל על המשחק הקרוב ביום שבת.

"בשבוע שעבר ניצחו אותנו בשש הדקות האחרונות, והפעם אנחנו הגענו למצבים טובים בסיום שהיינו צריכים לכבוש. אני חושב שלמעט ההצלה של יואב זיו מקו השער והגול, קרית שמונה בכלל לא הגיעו למצבים ומבחינתנו זו אכזבה שלא ניצחנו".

סבן: "המטרה להשתלב בצמרת"

סבן נשאל אם הוא מרגיש פספוס על העובדה שקרית שמונה אינה מציגה כדורגל גדול העונה, ובכל זאת מכבי תל אביב נמצאת במרחק עצום מהמקום הראשון. "אחרי המשחק הזה, ברור שהעונה הזו היא פספוס", אומר סבן, "אבל אנחנו מסתכלים כרגע על עצמנו. אנחנו מאוכזבים, אבל חייבים להרים את הראש כי כבר בשבת יש משחק ליגה ואחרי זה ביום שלישי הבא משחק קשה בגביע נגד הפועל ירושלים בטדי".

על המטרות שעוד נותרו העונה הוסיף סבן: "אני חושב שהמטרה הראשונה בתחילת העונה הייתה להשתלב בצמרת ואני מאמין שנגיע לשם. אני חושב שאנחנו יותר טובים משאר הקבוצות שנמצאות בשלושה-ארבעה מקומות מעלינו".

על הטקס המרגש שנערך לכבודו של מני לוי לפני המשחק אמר המגן: "כולם התרגשו. עצוב לנו מאוד על מני לוי. הלוואי ויחול שינוי במצב שלו, והלוואי שיהיה נס והוא יקום על הרגליים, או יגיב בצורה יותר טובה. מכבי תל אביב תהיה עם המשפחה, אנחנו השחקנים נתארגן ונלך לבקר אותו יותר ממה שעשינו עד היום, כי זה נוגע לכולנו. זה נוגע לקהל של מכבי ולכל מי שקשור במועדון מכבי תל אביב ואולי יהיה נס".

זיו: "רוב המשחק היה בחצי שלהם"

יואב זיו נשאל על ההססנות של מכבי תל אביב בפתיחת המשחק, והאם מדובר בתסמין קבוע במשחקים הגדולים, והשיב: "אני לא חושב שיש כאן איזשהו דפוס קבוע. עובדה ששיחקנו טוב לאורך כל המשחק, גם במחצית הראשונה. קרית שמונה הגיעו לשני מצבים בכל המשחק. ברוב הדקות המשחק התנהל בחלק שלהם".

גם זיו נשאל על תחושת הפספוס שיש בשלב זה מהעונה של מכבי ואמר: "זה הכל עניין של ביטחון. ביטחון זה עניין שנבנה במספר משחקים וכרגע אנחנו בנקודה חיובית. נתעסק בעניינים שלנו ונאחל לקרית שמונה בהצלחה. מגיע להם להיות במקום שבו הם נמצאים".

רחמים צ'קול נקנס ב-5,000 בעקבות עבירת משמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully