וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:2

שער דרמטי של דירק קאוט (86) קבע 1:2 לליברפול על מנצ'סטר יונייטד. ברייטון הדיחה את ניוקאסל, קראולי הדיחה את האל

הפרמיירליג פינתה את מקומה בסוף השבוע לטובת הסיבוב הרביעי (32 האחרונות) בגביע האנגלי, שסיפק מפגשים מרתקים. במוקד הייתה האלופה מנצ'סטר יונייטד, שאחרי שהדיחה את יריבתה העירונית סיטי בסיבוב הקודם, היום הודחה בעצמה על ידי ליברפול אחרי הפסד 2:1 באנפילד. צ'לסי התקשתה בדרך ל-0:1 בחוץ על ק.פ.ר וטוטנהאם נהנתה כבר אתמול (שישי) מדרבי לונדוני משלה בו ניצחה 0:1 את ווטפורד. קראולי טאון מהליגה הרביעית (ליג 2) רשמה את הסנסציה הראשונה של היום כשגברה 0:1 על האל מהצ'מפיונשיפ, ועלתה זו השנה השנייה ברציפות לשמינית הגמר. גם ברייטון שם אחרי 0:1 על מפתיע ניוקאסל.

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 1:2

הקרב הגדול של הכדורגל האנגלי הגיע הפעם בשלב מוקדם של הגביע ובסיומו ליברפול שמרה על מאזן נקי מהפסדים נגד יריבתה הגדולה באנפילד מאז דצמבר 2007 והיא בהחלט מועמדת בכירה לזכייה בתואר. יונייטד, מצדה, תתמקד במאבק האליפות ובליגה האירופית.

דויד דה חאה עצר כדור מסוכן של מקסי רודריגס בדקות הפתיחה, בעוד בצד השני אנטוניו ולנסיה הדביק כדור לקורה של פפה ריינה. הקרח נשבר בדקה ה-21. דה חאה יצא לא טוב לכדור קרן, דניאל אגר התרומם היטב ונגח פנימה. 0:1 לליברפול. יונייטד התחילה ללחוץ ובדקה ה-39 השיגה שוויון, כשספרדי נוסף טועה, אבל בצד השני. רפאל הפעלתן חטף כדור מחוסה אנריקה באזור הרחבה של ליברפול, העביר כדור רוחב וג'י סונג פארק בעט כדור חד ושטוח ממרכז הרחבה, פנימה.

המחצית השנייה הייתה שקולה עד שדלגליש ויתר על המערך ההגנתי והצפוף וביצע חילופים התקפיים במסגרתם הכניס את דירק קאוט במקום ג'יימי קארגר ואת קרייג בלאמי על חשבון סטיבן ג'רארד. התוצאה הייתה השתלטות של ליברפול על המשחק ובדקה ה-86 קאוט קיבל את הכדור בתוך הרחבה וכבש. 1:2 דרמטי וגדול לליברפול בסיום.

ווטפורד - טוטנהאם 1:0

הדרבי הלונדוני הפגיש בוויקרג' רואד את הקבוצה מהמקום ה-18 בצ'מפיונשיפ מול אחת הקבוצות החמות בפרמיירליג העונה. חלומות האלופות של טוטנהאם ספגו מכה בהפסד הדרמטי 3:2 למנצ'סטר סיטי, אבל בגביע הארי רדנאפ ושחקניו רוצים ללכת רחוק, ולפחות נכון לסיבוב הרביעי הם ממשיכים הלאה כיאה לקבוצה השלישית בהיסטוריה של המפעל.

ווטפורד נהנתה מחופש פעולה ושלטה בחלק הראשון של המשחק, אבל בסופו של דבר, השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-42, כשרפאל ואן דר וארט השתלט על כדור במרכז המגרש, התקדם קצת ושיחרר טיל מ-25 מטרים לתוך השער כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 0:1 לטוטנהאם.

ק.פ.ר - צ'לסי 1:0

המשחק בלופטוס רואד היה המפגש הראשון בין הקבוצות מאז הפרשה המדוברת במסגרתה ג'ון טרי השמיע לכאורה הערות גזעניות כלפי אנטון פרדיננד. ביום שישי אישרה ההתאחדות האנגלית לוותר על לחיצות הידיים המסורתיות בין שחקני הקבוצות לפני המשחק ושני הבלמים פתחו במשחק וגם שמרו אחד על השני במצבים נייחים.

על הדשא, צ'לסי שלטה במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה לכבוש עד שבדקה ה-61 דניאל סטארידג' ספק נדחף בתוך הרחבה וחואן מאטה כבש בפנדל וקבע 0:1. המארחת ניסתה למצוא תשובות ולהשיג שוויון, אבל עצירה של פטר צ'ך לבעיטה של לוק יאנג עמוק בתוך תוספת הזמן, הבטיחה לצ'לסי עליית שלב.

ברייטון - ניוקאסל 0:1

קרב הקצוות, בין צפון-מזרח אנגליה לדרומה, הסתיים בניצחון פנטסטי של הקבוצה מליגת המשנה. שער עצמי של מייק וויליאמסון בדקה ה-76 היה בדיוק מה שהסיגלז של גאס פוייט היו צריכים בשביל לנצח ולעלות לשמינית הגמר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

משחקים נוספים

אברטון - פולהאם 1:2
לאברטון: דניס סטראסקוולורסי (27), מרואן פלאיני (73). לפולהאם: דני מרפי (פנדל, 14)

האל סיטי - קראולי טאון 1:0
לקראולי: מאט טאבס (57)

ווסט ברומיץ' - נוריץ' 2:1
ללסט ברומיץ': מארק אנטואן פורצ'ן (54). לנוריץ': גרנט הולט (35), סיימון ג'קסון (85)

בלקפול - שפילד וונסדיי 1:1
לבלקפול: קווין פיליפס (90, פנדל). לוונסדיי: קלינטון מוריסון (52)

סטיבנג' - נוטס קאונטי 0:1
לסטיבנג': דמיון סטיוארט (עצמי, 12)

דרבי - סטוק 2:0
לסטוק: קמרון ג'רום (5), רוברט הות' (81)

מילוול - סאות'המפטון 1:1
למילוול: דריוס הנדרסון (86). לסוטון: ריצ'רד למברט (31)

בולטון - סוונסי 1:2
לבולטון: דארן פראטלי (45), כריס איגלס (56). לסוונסי: לוק מור (43)

שפילד יונייטד - בירמינגהאם 4:0
לבירמינגהאם: נייתן רדמונד (18), אדם רוני (38, 78), וויד אליוט (58)

לסטר - סווינדון 0:2
ללסטר: ג'רמיין בקפורד (6, 53)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully