וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה הגיעה ל"ניו יורק טיימס"

26.1.2012 / 10:47

כתבה נרחבת בשער מדור הספורט סוקרת את הצלחת הקבוצה. הדובר עדי פרג': "חשדתי במתיחה וביררתי שאכן עושים כתבה"

ההצלחה של עירוני קרית שמונה עושה, מסתבר, הרבה הדים גם בעולם, והבוקר (חמישי) הגיעה אפילו לשער מדור הספורט של העיתון הפופולארי "ניו יורק טיימס". בכתבתו מציין ג'יימס מונטגיו את ההישג היוצא דופן של העיר, "שנמצאת שני קילומטרים בלבד מגבול לבנון ומשמשת בית לקבוצת כדורגל קטנה שמוליכה באופן בלתי צפוי את הטבלה הישראלית".

בכתבה מציין מונטגיו כי אפילו דובר הקבוצה עדי פרג' הופתע כשקיבל את שיחת הטלפון והיה בטוח שעובדים עליו: "למה שהניו יורק טיימס ירצו לכתוב עלינו?". פרג' אמר לוואלה! ספורט לאחר פרסום הכתבה: "מספר הטלפון שלי מפורסם באתר הקבוצה והוא זמין לכולם. לא פעם קרה שהתקשרו אלי חברים, מכרים, או אוהדים כאלה ואחרים בנסיונות למתוח או לצחוק קצת. אני חייב להודות שגם במקרה הזה חשדתי במתיחה, שכן לא הבנתי את האינטרס של ה'ניו יורק טיימס' בקבוצת כדורגל בישראל. לאחר בירור שערכתי עם עורך העיתון בישראל הבנתי כי הם אכן עושים את הכתבה".

בעלי הקבוצה איזי שרצקי התראיין לכתבה וציין את ההיסטוריה המיוחדת והדרך הארוכה שעשתה למקום הראשון בליגת העל: "ב-1999 ראיתי את הקטיושות והפצצות שנחתו על העיר. הרבה אנשים עזבו. זה היה השלב שבו החלטתי לקחת את הקבוצה כדי לעזור. היינו במקום ה-11 בליגה הרביעית ובשנה הבאה אולי נגיע ללונדון לשחק בליגת האלופות".

לכתבה המלאה בניו יורק טיימס

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully