וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה גיששה אצל פביאן סטולר

24.1.2012 / 12:41

הלוזונים ינצלו את הבעיות הכלכליות אצל היריבה העירונית? לנדאו לא מוכן לשחררו. גראסל ביקש לדעת האם החוזה תקף

מכבי פתח תקוה גיששה ביממה האחרונה אצל בלם היריבה העירונית, פביאן סטולר. אחד מאנשי המועדון אף שוחח אתמול עם הבלם, וביקש ממנו לשמור על חשאיות. סטולר עצמו סיפר לחבריו הקרובים בקבוצה על הפניה וטען כי לא ידוע לו שהפועל פתח תקוה רוצה למכור אותו. למרות זאת, כפי שפורסם בשבוע שעבר, צפויים מפרקי המועדון להיפגש עם המנכ"ל אפי צפריר כדי לדון בנושא התקציב. גילי לנדאו לא מוכן לשחרר את סטולר ורוצה חלוץ, אבל לא מן הנמנע שהמפרקים ידרשו לשחרר שחקן על מנת לעזור למועדון להתקיים בעונה הבאה, אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית.

משה סיני אמור להחליט עד יום חמישי האם לאשר את החוזה שנחתם בין מכבי פתח תקוה לבלם ההונגרי קרולי גראסל. האחרון דורש לממש את ההסכם עימו וביקש מראשי המועדון הבהרות לגבי תוקף החוזה, באמצעות סוכן ישראלי שחי בהונגריה. כזכור, במועדון הבהירו לאחר החתימה על זכרון הדברים כי הם לא מחויבים לחוזה משום שהתנו בו סעיף, לפיו אם השחרור הבינלאומי של גראסל לא יגיע עד יום ראשון, הקבוצה לא תהיה מחויבת להסכם. הדבר יצר ללוזונים פתח לממש את ההסכם או להשתחרר ממנו עד סוף השבוע.

אתמול התחוללה סערה בעקבות הפרסום בנוגע למועמדותו של החלוץ הגנאי סטיבן מאנו, שכבר סיכם בקבוצה. בעלי עירוני רמת השרון, מאיר יצחקי, שוחח עם סוכן השחקנים דודו דהאן וביקש ממנו הבהרות בנושא. מתברר כי סוכן אחר הציע אותו למכבי פתח תקוה. "ייתכן שיגיע לאחת מהקבוצות, וייתכן שלא יגיע בכלל, בגלל העיכוב בהוצאת הויזה", אמר אתמול מקורב לעסקה. יצחקי מסר בתגובה: "שמעתי שהוא סיכם במכבי פתח תקוה, אבל הוא ישחק רק אצלנו".

אגב, לאחרונה פורסמו בכלי התקשורת בשוויץ ידיעות הקושרות את שמו של סטולר עם פ.צ באזל. בעקבות הפרסומים הללו, הביעה גם פ.צ תון, קבוצתו הקודמת, עניין להחזירו.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully