וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: הרמוני איקנדה חתם בבית"ר ירושלים

24.1.2012 / 13:55

הקשר הניגרי חתם עד תום העונה כשלקבוצה ישנה אופציה עליו. אובידה ככל הנראה ישוחרר, ביממה הקרובה יוכרע נושא ערן לוי

בבית"ר ירושלים ממשיכים להתחזק כאשר היום (שלישי) חתם רשמית במועדון הקשר הניגרי הרמוני איקנדה. איקנדה בן ה-21 נרכש בגיל 16 על ידי מילאן, אך לאורך השנים נדד בקבוצות בוגרות במספר ליגות באירופה, ולא הצליח להשאיר חותם. הוא הגיע לפני כשבוע להתרשמות בבני סכנין, אך לא אהב את התנאים במועדון וביקש לעזוב. בית"ר ירושלים נכנסה לתמונה ובמו"מ מהיר שנערך בסוף השבוע שעבר הגיעו הצדדים לסיכום, שכאמור נחתם היום עם חוזה עד לתום העונה ואופציה לעונה נוספת.

לאחר החתימה אמר איקנדה לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "במספר הימים שאני נמצא בירושלים, נתנו לי כאן הרגשה ביתית מאוד. מאוד מרגש אותי לשחק עבור קבוצה מירושלים, כילד חלמתי לבקר בירושלים ובארץ הקודש ועבורי יש משמעות גדולה בכך שאני משחק בקבוצה המייצגת את ירושלים. הספקתי להתעדכן על ההיסטוריה של הקבוצה ואף ראיתי את הקהל במשחק מול אשדוד. גדלתי במילאן ושיחקתי לצד שחקנים מהטובים בעולם, אבל עבורי האתגר האמיתי הוא להצליח בבית"ר ירושלים, יש כאן קבוצה צעירה ושמחה שיודעת לקבל שחקנים חדשים. יש לי המון ציפיות גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית ואני מאוד מקווה להשתלב כמה שיותר מהר בקבוצה ולעזור".

יחד עם איקנדה הצטרף לאימוני בית"ר ירושלים החלוץ הניגרי עמנואל אובידה, אך החלוץ לא הרשים ועשוי לקבל שחרור כבר לאחר אימון הקבוצה היום. מעבר לאובידה, סוגיה נוספת שתצטרך להיות מוכרעת בבית"ר היא זאת של ערן לוי. לאחר שאתמול הסכים השחקן לוותר להפועל חיפה על 60 אלף שקל וביקש כי בית"ר תשלם כ-50 אלף שקל נוספים אותם דורש יואב כץ, בערב חזר בו השחקן ודרש כי בית"ר תשלם את כל 110 אלף השקלים. בכל מקרה, בית"ר לא מתכוונת לשלם דמי השאלה ולוי יהפוך לרלוונטי רק ברגע שישיג שחרור. במידה והדברים לא יקרו ביממה הקרובה עשויה בית"ר לרדת מהשחקן.

מעבר לכך אלה, יובל נעים עדיין מעוניין להתחזק בחלוץ משמעותי. בימים הקרובים תתקבל החלטה לגבי חלוץ או שניים שיגיעו להתרשמות, כאשר ישנם שני חלוצים מברזיל על הכוונת שרק היום יתברר אם יהפכו לרלוונטיים. במידה ונעים לא ימצא חלוץ משמעותי, לא מן הנמנע כי יצורף שחקן קישור התקפי נוסף במקום. בכל מקרה, בשלב זה לא יצורף בלם עקב העובדה שנעים מרוצה מאנדריי פיליאבסקי ומתן בראשי וכמו כן מנסה להכניס את תומר בן יוסף לרוטציה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully