וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספוס של עונה שלמה

23.1.2012 / 23:45

ההפסד של מכבי ת"א מסמל את כל העונה של הצהובים ששוב בעטו בדלי. שלום תקווה מסכם ותוהה מתי ורד יזכה לקרדיט

ההפסד הדרמטי של מכבי תל אביב הערב (שני) בקרית אליעזר מסמל עבור הצהובים את העונה כולה - אחת העונות הכי מפוספסות של המועדון בשנים האחרונות. שחקניו של ניר לוין פתחו יפה עם שער מהיר שנתן להם הרבה ביטחון, אבל אחרי שמילאו את הדלי במחצית הראשונה הם בעטו בו כהוגן אחרי ההפסקה, בה איבדו את המשחק לחלוטין.

המחצית השנייה הייתה הגרועה ביותר של מכבי תל אביב מאז מינויו של לוין, ולא רק משום שהקבוצה כולה הלכה אחורה, אלא בעיקר בגלל שכל הפרגון והנעת הכדור של חוליית ההתקפה בתקופה האחרונה נעלמו, ואותם החליפו כדרורים מוגזמים, הסתבכויות מיותרות ואיבודי כדור רבים. האורחים פתחו את המחצית השנייה בלי שום מוטיבציה ליזום, וכשקבוצה לא יוזמת הקבוצה השנייה שולטת באופן טבעי במרכז המגרש. לוין ניסה לייצב את הקישור כשהכניס את רפי דהן במקום אלירן עטר בדקה ה-73, אבל הקבוצה שלו המשיכה להתקשות בגלל החולשה של החלק הקדמי, וספגה שני שערים בדקות הסיום.

וזה בדיוק מה שעברה מכבי תל אביב העונה. היא קיבלה שקט ניהולי וסגל רחב, שהתחיל כל כך יפה ועמד בפני הזדמנות פז לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי בשנה בה הפועל תל אביב ומכבי חיפה מאכזבות. אבל החמיצה את הצ'אנס, ופספסה גם את שילוב הצעירים ששוב חוו את הבעיות והטראומות של המועדון מהשנים הקודמות, ונתנו לקרית שמונה להשתלט על הצמרת. זו כבר לא רק עוד עונה לא טובה, כי אם לא השנה, אז מתי?

נראה שמיטש גולדהאר כבר רוצה לסיים את העונה הזו כדי להתחיל הכל מחדש. כל מערכת זקוקה לביטחון, אבל מכבי תל אביב הנוכחית נמצאת בסיטואציה של אי ודאות. השחקנים והצוות המקצועי משחקים משבת לשבת, ואף אחד לא יודע מה התכניות של המועדון לעתיד. זה מצב לא בריא, אבל לאור כל מה שגולדהאר עבר בשנה הזו, לא ברור אם הוא עצמו יודע איך מכבי תל אביב צריכה להיראות בשנה הבאה. הבעלים הקנדי יודע שלא יהיה פשוט עבורו לקבוע כעת מאמן לשנה הבאה מבלי לפגוע בכל המערכת, ואני מאמין שהוא ימצא את העיתוי הנכון לעשות זאת לקראת סוף העונה, כשהתמונה תתבהר יותר מבחינת הגביע והמיקום של הקבוצה בטבלה.

ורד בעקבות דבאלשווילי?

למרות הניצחון היוקרתי, מכבי חיפה לא הציגה משחק גדול, אך הייתה ראויה לניצחון לאור כמות המצבים אליהם הגיעה במחצית השנייה. הקבוצה של אלישע לוי סיפקה ניצוצות של כדורגל טוב, יזמה ושלטה במגרש, אבל זו עדיין לא קבוצה עם יכולת, ועד הדקה ה-84 היא עמדה בפני משחק שלישי ברציפות מבלי לכבוש, ובמצבה הנוכחי אני לא רואה מהיכן יגיעו השערים גם במשחקים הבאים.

השיפור המשמעותי אצל הירוקים הגיע עם כניסתו של עידן ורד בדקה ה-64, מה שרק חיזק את השאלה מדוע לא משתמשים בקשר המוכשר יותר. ורד הוא שחקן טכני שיוזם, לא מפחד, הולך פנימה ומאיים, ואלה בדיוק הדברים שחסרים למכבי חיפה.

אחרי כל השינויים בסגל של הקבוצה, ורד היה אמור לקבל יותר דקות, ובדומה לימים בהם ולדימיר דבאלשווילי נשאר על הספסל של אלישע לוי, לא ברור מדוע המאמן מוותר על שחקן שגורם בבירור לקבוצתו להיראות טוב יותר.

צפו במכבי חיפה מנצחת את מכבי ת"א בדקה ה-90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully