וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אין קשר בין הליגה לגביע הטוטו"

מאמני ק"ש והפועל ת"א התכנסו למסע"ת לקראת גמר גביע הטוטו (ג', 19:45, ספורט5 ו-5HD). שירזי: "מחויבים לתואר"

הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה ייפגשו מחר בערב (שלישי, 19:45, ספורט 5 ו-HD)) בגמר גביע הטוטו. הערב קיימו שני המועדונים מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק. הזוכה בגביע תקבל מיליון ו-250 אלף שקל, בעוד המפסידה תסתפק ב-950 אלף שקל.

ניצן שירזי אמר: "אנחנו רואים את העונה הזו. קרית שמונה בהחלט מהווה אתגר לכל קבוצה בליגה. מבחינתנו אנחנו יודעים שהפועל תל אביב מחויב לכל תואר. אנחנו די רחוקים מקרית שמונה ולכן היריבה מהווה ערך מוסף. אנחנו צריכים להתעסק אך ורק בכדורגל. השחקנים שלי חוו טלטלות ואנחנו מחפשים שקט, אבל לרגע לא ניתפס לזה כתירוץ ליכולת. בטח לא במשחק גמר שהוא משחק אחד".

על הסיכויים שטוטו תמוז יעזוב כבר בינואר, אמר שירזי: "טוטו והסביבה הקרובה שלו מבינים שלא תמיד נכון לעזוב בינואר. אני מקווה שהוא לא יעזוב, אבל כדורגל הוא דבר הפכפך ואולי תבוא קבוצה שתציע לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה. ברמה האישית, אני מקווה שהוא לא יעזוב עכשיו. קשה יהיה למצוא חלוצים בסדר גודל הזה. יש לנו דאגות מספיקות גם בלי המחשבה על העתיד של תמוז". אגב, לגיה ורשה פנתה לסוכנו של תמוז והביעה עניין, אך כרגע נראה שסכום של 1.5 מיליון יורו זה סכום כבד מעט עבור הפולנים.

קפטן האדומים וואליד באדיר הוסיף: "היו לנו שני משחקים לא טובים בהגנה ואנחנו עובדים על זה באימונים. אני מקווה שנשפר את זה. ברור שאנחנו רואים ושומעים מה שקורה בחוץ, אבל אנחנו מדברים על להתעלם מזה. אנחנו רוצים רק לשחק כדורגל וליהנות מהמשחק. הקהל חשוב לנו מאוד ואנחנו צריכים אותם. אני מקווה שמחר נתחיל מחדש".

הרכב משוער הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מרקו שולר, נאעל חוטבא, אביחי ידין, שי אבוטבול, אלרואי כהן (סלים טועמה), נוסא איגייבור, טוטו תמוז, עומר דמארי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

רוצ'ט: "אתם הפכתם אותנו לפייבוריטים"

קרית שמונה, שזכתה בגביע הטוטו אשתקד ובגביע הטוטו של הלאומית לפני שנתיים, מקווה שהבלאגן אצל האדומים יעזור להם לשמור על התואר ולהאריך את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד בכל המסגרות ל-21. רן בן שמעון מתכוון לתת מנוחה למספר משחקני ההרכב הראשון, כשבשער איתמר ניצן יחליף את דני עמוס, ובמרכז ההגנה יקבל סאלח חסארמה מנוחה ואיתן טיבי ישוב לקבל את הקרדיט לצד שיר צדק.

בריאן חרסיסיץ' שהחמיץ את הניצחון על רמת השרון בשל כרטיסים צהובים, יפתח בקישור יחד עם עדי אלישע ואדריאן רוצ'ט, ובחוד ימשיכו שמעון אבוחצירא, שלומי אזולאי והרכש הטרי דויד סולארי. הנהלת הקבוצה ממשיכה במגמת העזרה לאוהדים והעמידה שלושה אוטובוסים לרשות הקהל הכחול, ובנוסף כל שחקני בית הספר לכדורגל של המועדון הצפוני צפויים להגיע למשחק, ויחד איתם גם כל עובדי חברת איתוראן של הבעלים איזי שירצקי. בקבוצה מקווים לאוהדים רבים שיגיעו ברכבים פרטיים ומצפים לקהל שיא של משחק חוץ.

רן בן שמעון אמר במסיבת העיתונאים: "המשחק הזה פתוח לחלוטין בין שתי קבוצות טובות ואין לו קשר לליגה. גביע הטוטו נותן בונוס מיידי אחרי המשחק בצורת גביע. כל אחת יכולה לזכות, אין פייבוריטיות. הפועל תל אביב זה מועדון גדול שנמצא בתקופה קשה, אבל הוא עדיין בצמרת הכדורגל הישראלי. אני לא מכין את הקבוצה שלי על פי מה שקורה ביריבה. השחקנים והמאמן שלם מספיק מנוסים כדי להתמודד עם זה ואנחנו צריכים להמשיך להיות מרוכזים ונחושים ולהסתכל על עצמנו.

"לא אדבר על שחקנים שחסרים לי", המשיך בן שמעון. "אנחנו מגיעים בהרכב טוב כקבוצה שרוצה לנצח ואין ספק שהפועל תל אביב קבוצה טובה עם חלק קדמי טוב. תמוז ודמארי מסוכנים, אבל גם אצלנו יש שחקנים טובים מאוד כל אחד מכיר את הכל. השחקנים שלנו מוכיחים בגרות משבוע לשבוע".

אדריאן רוצ'ט הוסיף: "אין שום לחץ לקראת המשחק. אתם הפכתם אותנו לפייבוריטים, אבל אין קשר בין הליגה לגביע. במשחק אחד הכל יכול להיות".

הרכב משוער קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, איתן טיבי, שיר צדק, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, שלומי אזולאי.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully