וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "במדריד שרקו בוז גם לזידאן ורונאלדו"

מאמן ריאל בחזית חדשה, הפעם עם אוהדי הקבוצה ששרקו לו: "זה לא קרה לי באנגליה ואיטליה, אבל תמיד יש פעם ראשונה"

ריאל מדריד אמנם צועדת בפסגת הטבלה הספרדית עם יתרון של חמש נקודות, אולי בדרכה לאליפות ראשונה מאז 2008, אבל גם העובדה הזו לא מנעה מאוהדים רבים של הקבוצה לשרוק בוז למאמן ז'וזה מוריניו אתמול (ראשון) במהלך המשחק בו ניצחו הבלאנקוס 1:4 את אתלטיק בילבאו במחזור ה-19 בליגה הספרדית.

דעת הקהל השתנתה בימים האחרונים בעקבות ההפסד הנוסף לברצלונה, הפעם בגביע, תוך שריאל מציגה כדורגל הגנתי ומערך חדש שלא הוכיח את עצמו. כזכור, אתמול גם דיווחו בספרד שהמאמן התעמת עם סרחיו ראמוס בגלל סגנון המשחק של הקבוצה נגד הקבוצה הקטאלונית.

אחרי המשחק אתמול מוריניו נדרש לשריקות והשיב: "אין בעיה. זה לא קרה לי בפורטו, צ'לסי או אינטר, אבל תמיד יש פעם ראשונה. במדריד גם שרקו בוז לזידאן לרונאלדו ולכריסטיאנו רונאלדו, אז למה שלא ישרקו לי? השלושה הללו הגיבו בשערים וביכולת שלהם ואני אנסה להגיב על ידי עשיית העבודה שלי".

מוריניו הוסיף עקיצות לכל כיוון: "יש לנו יתרון של חמש נקודות בטבלה. עברנו את שלב הבתים בליגת האלופות ויש עוד משחק בגביע. אם נודח זה לא יהיה נגד אלקורקון, אלא מול ברצלונה". האזכור של אלקורקון הגיע כמובן זכר לתבוסה של ריאל 4:0 נגד הקבוצה הקטנה וההדחה מגביע המלך בשלב 32 האחרונות לפני שנתיים. את הקבוצה אימן אז מנואל פלגריני, קודמו של הפורטוגלי בתפקיד.

חוסה קאייחון נכנס אמש כמחליף וכבש את השער האחרון של ריאל. בסיום הוא התייחס גם למשחק הגומלין נגד ברצלונה ברבע גמר הגביע, אליו תגיע קבוצתו עם פיגור 2:1 מהמשחק הראשון: "הגבנו הערב בצורה טובה לשער של בילבאו. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על המשחק בברצלונה, שהוא משחק מאוד חשוב. זה יהיה מאוד קשה, אבל אנחנו יכולים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully