וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי הרגיע את סארי פלאח

20.1.2012 / 9:38

לבלם הובהר: תמשיך להיות חלק מהרוטציה. גורם: "סאדיק? לא רק עניין של כסף". גולסה התאמן, תמיר כהן בספק ליום שני

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, קיים שיחה עם הבלם סארי פלאח. השיחה התקיימה לאור החתמת אדין צוצאליץ' ובה הובהר לבלם כי למרות החתמת שחקן הגנה נוסף, במועדון מתכוונים להעניק לו במה בהמשך. פלאח עלה רק העונה מקבוצת הנוער, ונכנס לתודעה בעיקר בזכות פציעות של אנדריי פיליאבסקי ויוריצה בוליאט. היכולת הגבוהה שהפגין במשחקים הראשונים גרמו למאמן להפוך אותו לבלם קבוע ולוותר על שירותיו של פיליאבסקי, שלאחר הפציעה הושאל לבית"ר ירושלים.

גורמים בקבוצה הודו אתמול כי הם שותפים לקונפליקט שהעירו חלק מהשחקנים לגבי החלוץ הפיני בראט סאדיק. זו גם אחת הסיבות לכך שאלישע לוי מתלבט מאוד האם לצרפו. "יש עניינים נוספים מעבר למשא ומתן עם הקבוצה הפינית, זה לא רק עניין של כסף", הודה גורם בקבוצה. כפי שפורסם ביום שישי שעבר, החלוץ הפולני פאבל ברוז'ק מועמד. הבעיה של מכבי חיפה לגביו, היא שגלזגו ריינג'רס נכנסה לתמונה שלשום. השחקן מעדיף כרגע את ההצעה הסקוטית והירוקים יצטרכו לגלות מאמץ מיוחד כדי להחתימו.

הפרסום אתמול אודות הניקוד האירופי שנמחק למועדון עורר דאגה מסוימת, ובמועדון הבינו שזכייה בגביע המדינה תקל עליהם מאוד משום שמחזיקת הגביע ככל הנראה תחל את השתתפותה בליגה האירופית בעונה הבאה כבר משלב הפלייאוף. כזכור, חיפה מאבדת לא מעט נקודות דירוג והעניין הזה יזיק לה בעתיד כשתגיע למפעלים האירופאים. הסיבה: ההישג של רוני לוי בעונת 2006/7, הגעה לשמינית גמר גביע אופ"א מול אספניול, נמחק לאחר שחלפו חמש שנים. התקנות של אופ"א קובעות כי לצורך חישוב הדירוג ייחשבו רק הישגי חמש העונות האחרונות של קבוצה באירופה. על פי דירוג הקבוצות לשנת 2012, מכבי חיפה נמצאת במקום ה-120 באירופה עם 13.4 נקודות, כשבעונה שעברה הקבוצה הייתה מדורגת במקום ה-93, עם 21.4 נקודות.

שחקנים דיווחו כי עושה רושם שצוצאליץ' בכושר טוב, כך לפחות על פי אימון הבכורה שלו. השחקן עצמו דיווח לאלישע לוי כי הוא שותף במשחק האחרון של פאניוניוס ואין לו כל צורך להעלות את קצב האימונים בהדרגה. על פי התרגול, צוצאליץ' יפתח בהרכב מול מכבי תל אביב. שחקן בקבוצה אמר: "למרות שהקבוצה נמצאת בתקופה רעה, יש לנו הזדמנות גדולה לצמצם את הפער לשתי נקודות בלבד ממכבי תל אביב. אם זה יקרה, גם האוהדים יחזרו להאמין בנו".

אם אייל גולסה שהתאמן היום יהיה כשיר למשחק, דלה ימפולסקי עשוי לרדת לספסל. בויאן שראנוב, תמיר סארי פלאח, עידן ורד ואלון תורג'מן יפתחו על הספסל. תמיר כהן נטש היום את האימון בגלל כאבים בברך והוא בספק למשחק. איציק כהן ימשיך להיעדר בשל פציעה. אייל משומר צפוי לחזור לסגל., אך לא ברור אם יפתח מאחר ובאימון שלשום תורגל אוראל דגני בעמדת המגן. החלוץ ויאם עמאשה ממתין לפגישה שלו עם רופא המועדון, ד"ר בצלאל פסקין, ביום ראשון. בפגישה יוודע כמה זמן ייעדר החלוץ, שלא זקוק כרגע לניתוח, בעקבות הקרע בגיד באזור המפשעה.

ההרכב שתורגל היום: ניר דוידוביץ'; אוראל דגני, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי, יניב קטן; חן עזריאל, מוחמד גדיר.

מכבי חיפה מאבדת גובה בדירוג אופ"א

אדין צוצאליץ' מוכן לאתגר במכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully