וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "מתנצל בפני ליאונל מסי, אם הוא נפגע ממני"

בלם ריאל מדריד התנצל בעקבות הדריכה שלו על הארגנטינאי: "מעולם לא חשבתי לפגוע בעמית למקצוע"

מעט פחות מיממה חלפה מאז הדריכה המכוערת של בלם ריאל מדריד פפה על כוכב ברצלונה ליאונל מסי והיום (חמישי) פירסם הבלם הפורטוגלי הודעת התנצלות באתר הרשמי של הבלאנקוס. "אני רוצה למסור שהתקרית מאמש עם ליאונל מסי לא הייתה מכוונת, ואני רוצה להתנצל בפניו אם הוא נפגע מזה, מפני שכל מה שאני רוצה זה את הצלחת קבוצתי ולא לפגוע במישהו אחר בשביל זה. אני נותן את הלב והנשמה שלי והמחשבה לפגוע בעמית למקצוע לא עברה בראשי מעולם".

כזכור, פפה ספג כרטיס צהוב בעקבות עבירה על סרחיו בוסקטס בשלב מוקדם של המשחק אמש, בו ניצחה ברצלונה 1:2 בסנטיאגו ברנבאו, במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך. יחד עם זאת, שופט המשחק לא ראה את הדריכה על ידו של מסי, במהלך המחצית השנייה, כשהכוכב הארגנטינאי שכב על הדשא.

כזכור, מוקדם יותר העביר בלם ברצלונה ז'ראר פיקה ביקורת על הבלם הפורטוגלי של ריאל כשאמר: "אין לנו שחקן כמו פפה בחדר ההלבשה ואני מקווה שלא יהיה לי חבר לקבוצה שמתנהג כמו פפה. השופט כנראה לא ראה את זה, אבל יש אנשים שהתפקיד שלהם הוא להתעסק עם זה. אם הם עושים את העבודה שלהם טוב? יש תמונה ברורה מהטלויזיה, נצטרך לחכות ולראות מה יחליטו לגבי זה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully