וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "הניצחון הזה גורם לי גאווה"

מאמן ברצלונה התגאה לאחר הניצחון על ריאל מדריד. מוריניו: "אסור לטעות כך מולם". ווין רוני: "איזה אידיוט פפה"

ברצלונה הוכיחה הערב (רביעי) פעם נוספת שהיא פשוט גדולה על ריאל מדריד. הבלאוגרנה הגיעו לסנטיאגו ברנבאו למשחק הראשון ברבע גמר גביע המלך, נקלעו לפיגור מוקדם משער של כריסטיאנו רונאלדו (11), אך ידעו להתעשת עם תצוגת כדורגל מרשימה וניצחו 1:2 הודות לשערים של שחקני ההגנה קרלס פויול (49) ואריק אבידל (77). ברצלונה לא רק עשתה צעד משמעותי לחצי הגמר, אלא גם השוותה את המאזן ההיסטורי מול ריאל, כשלכל קבוצה 86 ניצחונות בקלאסיקו.

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה על ריאל

אריק אבידל שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
כמה אושר. אריק אבידל/רויטרס

פפ גווארדיולה: "אלכסיס סאנצ'ס שבה את לבי"

פפ גווארדיולה התגאה בשחקניו לאחר הניצחון: "ידענו לקחת את השליטה אחרי השער של רונאלדו. יזמנו הרבה מהלכים והגענו להזדמנויות. הניצחון הזה גורם לי גאווה, אבל אנחנו רק במחצית הראשונה. יש גומלין בשבוע הבא, ריאל מדריד מסוגלת להכל".

גווארדיולה לא הופתע מההרכב של מוריניו ואמר: "ביקשתי מהשחקנים שלי התקפות איטיות ומחושבות ולהימנע מאיבודי כדור. הם עשו זאת בצורה הטובה ביותר. ההבדלים בין הקבוצות הם בפרטים הקטנים. אנחנו בקושי כובשים מכדורי קרן, ודווקא נגדם הצלחנו. פפה? שמעתי מהשחקנים מה הוא עשה, אבל האמת היא שאני לא ראיתי".

מאמן ברצלונה, שחגג יום הולדת 41, הרעיף מחמאות על אלכסיס סאנצ'ס: "הוא שבה את לבי. הוא רצה לבוא לברצלונה ונותן לנו המון. הוא החזיק בכדור, שיחק לעומק, ידע לשמש כחלוץ. הוא בחור מאוד יקר וצנוע שמסוגל לתפקד בכל עמדה בהתקפה. עוד לא ראיתם את כל מה שהוא מסוגל".

אריק אבידל, כובש שער הניצחון, קרן מאושר בסיום: "ככה אנחנו אוהבים לנצח. היו לנו לא מעט קשיים במחצית הראשונה, אבל היינו טובים יותר לאחר ההפסקה. זה היה משחק שונה ומסובך יותר מהמפגשים הקודמים מול ריאל מדריד. יכול להיות שאני שחקן גביע, גם בצרפת כבשתי במדי ליון במשחק גביע".

צ'אבי גם הוא היה נלהב, ושיבח את השער של פויול: "זה שער פסיכולוגי. ניתחנו את המשחק לפני כן וזה התרחש בצורה מושלמת. נהנינו היום. שיחקנו איך שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק. ברגע שהם שלחו יותר שחקנים אחורה, הם איבדו את הכדור וזה עזר לנו. שום דבר עדיין לא גמור מכיוון שעדיין יש 90 דקות לשחק, אבל אנחנו שמחים מאוד. היינו עדיפים על ריאל מדריד וטיפלנו בכדור טוב מאוד".

לצד השמחה הגדולה, בברצלונה זעמו על הדריכה המכוונת של פפה על ידו של ליאונל מסי. תחושת הגועל מהמעשה של הפורטוגלי לא הייתה נחלתם הבלעדית של הקטלאנים, כשגם ווין רוני צייץ בטוויטר: "פפה. איזה אידיוט, לפעמים יש אנשים שמוציאים אותך מהכלים". לאחר השער של אבידל הוסיף חלוצה של מנצ'סטר יונייטד: "חה, הגול הזה העמיד את פפה במקום".

ז'וזה מוריניו: "אני אחראי, במיוחד כשמפסידים"

בריאל מדריד שוב ניסו להבין מה לא עבד. ז'וזה מוריניו התבקש להתייחס במסיבת העיתונאים למקרה של פפה ואמר: "לא ראיתי מה שהוא עשה. אחרי שאראה את זה, אגיב. רונאלדו? הוא היה השחקן הכי טוב בקבוצה שלי היום. אני אחראי, במיוחד כשמפסידים. לניצחון אבות רבים, אבל להפסד רק אחד. ככה זה בכדורגל".

על המשחק אמר: "0:1 הייתה תוצאה טובה. רצינו לא לספוג בפתיחת המחצית השנייה, אבל נעשנו במצב נייח. אסור לעשות טעויות כאלה מול קבוצה מצוינת כמו ברצלונה. הם התחזקו פסיכולוגית בעקבות השער ומשם השתלטו על המשחק. אי אפשר לנצח אותם אם סופגים כך. הכל עוד פתוח לקראת הגומלין. המצב קשה, אבל לא מאוד קשה. אמרנו מראש שהליגה היא בעדיפות עליונה מבחינתנו. המשחק מול מאיורקה היה חשוב יותר, גם זה מול אתלטיק בילבאו".

השוער איקר קסיאס הבטיח כי ההפסד לא יפגע במוראל: "זה לא יפיל אותנו, לא נישבר. יש לנו את הנשקים שלנו, הם שיחקו בסגנון שלהם. חייבים לברך אותם. המטרה שלנו היא להתחרות איתם ועם כולם. התחלנו טוב, שמרנו על שער נקי, אבל במחצית השנייה המצבים הנייחים עלו לנו בשערים. לא הצלחנו להגן באותה רמה".

ברצלונה שוב הייתה גדולה על ריאל מדריד עם 1:2

כל המספרים של הקלאסיקו הראשון לשנת 2012

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully