וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "יהיה קשה מול 15,000 אוהדים"

18.1.2012 / 19:00

מכבי תל אביב ערכה אימון מסכם לקראת ז'לגיריס בחוץ (ה', 19:45, ערוץ 10). בלאט הוסיף: "עבדנו קשה כדי להיות כאן"

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחק הפתיחה שלה של שלב הטופ 16 ביורוליג, מחר נגד ז'לגיריס קובנה בליטא (חמישי, 19:45, ערוץ 10). כל שחקני הקבוצה נטלו חלק באימון, כולל דמונד מאלט, שנפגע במשחק השבוע מול עירוני אשקלון, סופוקליס שחורציאניטיס שסבל מפציעה בברכו, ודווין סמית' שהתאושש מפציעה קלה.

בדומה לאימונים האחרונים, המאמן דיוויד בלאט המשיך להדגיש גם הערב את חשיבות ההגנה והאינטנסיביות לאורך כל המשחק. "עבדנו קשה מתחילת העונה להיות במקום הזה ואנחנו שמחים שהטופ 16 מתחיל. אנחנו מוכנים", אמר בלאט. בתדריך הוידאו בלאט הזהיר את שחקניו מהקלעים של הקבוצה הליטאית וביקש להקפיד "לא להשאיר אותם לבד".

המאמן לא מקל ראש ביריבה: "ז'לגיריס ממשיכה להשתפר ככל שהעונה מתקדמת. הם ניצחו שמונה משחקים ברציפות ויש להם גם קלעים וגם משחק פנים טוב, השחקנים שלהם בעלי יכולת טובה. כמובן שמדובר במגרש ביתי קשה לשחק בו, הייתי כאן עם נבחרת רוסיה ומאוד קשה לשחק באולם המלא ב-15,000 אלף אוהדים. אבל אנחנו מוכנים לאתגר".

דייויד בלו הוסיף: "אני חושב שאנחנו מוכנים. עכשיו אנחנו צריכים לצאת למגרש ולהוציא לפועל את מה שתרגלנו. לאחר תקופה שלא שיחקנו ביורוליג, זהו המשחק הראשון שנשחק והאתגר הכי גדול מבחינתנו הוא רמת היריבה. ז'לגיריס היא קבוצה התקפית טובה, הם מוציאים לפועל דברים בצורה טובה, הם מהירים ויש להם הרבה קלעים טובים ושחקנים מוכשרים".

מאמן ז'לגיריס, אלכסנדר טריפונוביץ', אמר: "אנחנו פוגשים קבוצה עם היסטוריה מהמרשימות ביותר ביורוליג. מכבי היא אחת מהמשתתפות הכי עקביות בטופ 16. יהיה קשה לשחק נגד יריבה כל כך חזקה, אבל אנחנו מקווים שהקהל יהיה השחקן השישי שלנו".

ג'ון שייר מרגיש שהוא יכול לתרום גם ביורוליג

עוד מחר: ברצלונה מתארחת אצל קאנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully